حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی

در سال گذشته، ۲ میلیارد تومان پاداش طرح تشویقی به مشترکین کشاورزی و صنعتی پرداخت کرده ایم

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۲۷:۲۴
کد خبر: ۴۲۱۰۲۶
در سال گذشته، ۲ میلیارد تومان پاداش طرح تشویقی به مشترکین کشاورزی و صنعتی پرداخت کرده ایم
اکبر حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: در سال 94 با پرداخت مشوق های مصرف، نزدیک به 2 میلیارد تومان پاداش به دو بخش کشاورزی و صنعتی پرداخت شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اکبر حسن بگلو در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: استان آذربایجان غربی با داشتن یک میلیون و 152هزار و 700 مشترک جزو 7 استان بزرگ از نظر تعداد مشترک و حجم شبکه در کشور است.

وی افزود: 81.4 درصد مشترکان برق استان در بخش خانگی، 2.5 درصد در بخش عمومی، 1.6 درصد بخش کشاورزی ، 0.5 درصد بخش صنعت، 0.5 درصد بخش معابر و 13.5 سایر مصارف اختصاص دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی تصریح کرد: طی 2 ماه نخست امسال، بخش خانگی در استان 45.5 مصرف برق را بخود اختصاص داده است که این میزان در بخش کشاورزی 16 درصد، صنعتی 16.9 درصد، عمومی 8.9 درصد، معابر 2.8 درصد و سایر مصارف 9.1 درصد است.

حسن بگلو گفت: میزان مصرف برق بطور میانگین در طول سال هم در بخش کشاورزی 23.8 درصد و صنعتی 16 درصد است.

وی افزود: در طول سال 94 شرکت توزیع برق با ایجاد طرح های تشویقی برای کاهش مصرف برق و مدیریت آن ، بیش از 567 میلیون تومان در بخش کشاورزی و حدود یک میلیارد و 400 میلیون نیز در بخش صنعتی پاداش پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی تصریح کرد: هم اکنون با در استان طرف جهادی کاهش تلفات توزیع و مصرف برق را که در وزارتخانه آغاز شده بود را در استان انجام می دهیم که بر این میزان میزان تلفات فنی و غیر فنی توزیع برق را از 16.8 درصد در ابتدای سال 94 به 12 درصد رسانده ایم و تلاش داریم این میزان را در سال 95 به 11 درصد کاهش دهیم.

حسن بگلو گفت: اکیپ های برخورد با مشترکین غیرمحاز و متخلفین در سال گذشته بیش از 16هزار مورد دستکاری کنتور را کشف و با آنها برخورد کرده اند.

وی افزود: با وجود حدود 10هزار مشترک غیرمجاز در استان باید بتوانیم آنها را ساماندهی کنیم تا در توزیع برق دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در مورد عملکرد این سازمان در مورد مساکن مهر تصریح کرد: شرکت توزیع برق به تمامی تعهدات خود در قبال واحدهای مسکن مهر که با قرارداد داشته عمل کرده است در حالی که تاکنون ارگان های مربوطه به تعهداتشان در قبال پرداخت اعتبارات بطول کامل عمل نکرده اند.

حسن بگلو در مورد وضعیت خاموشی های احتمالی در فصل تابستان گفت: با توجه به مصرف مناسب مشترکین احتمال خاموشی در تابستان بسیار اندک است و در صورت همکاری بهتر مردم بخصوص در ساعات پیک مصرف شاهد خاموشی نخواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز