به میزبانی اداره ورزش و جوانان برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۲۱۱۱۲
حجت الاسلام حسینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد فرمودند:باید حق الناس عمومی برای مردم جا بیفتد و این امر مهم در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران،  جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد  با حضور خطیبی فرماندار،حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه،شاهقلیان معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری،شهردار و اعضای شورای فرهنگ عمومی در اداره ورزش و جوانان تشکیل شد.

بنا به این گزارش در این جلسه که با عنوان بحث و بررسی و تبادل نظر در خصوص نقش فرهنگ در پیشبرد اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی تشکیل شده بود حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: نقش فرهنگ در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیار تعیین کننده و تأثیرگذار است و در صورت غفلت از این عنصر برجسته نمی توان به توفیق شایانی در این حوزه دست یافت.

وی افزود:جامعه شناسان، ۱۶۴ تعریف را از فرهنگ ارائه کرده اند اما در مجموع می توان گفت، فرهنگ مجموعه ای از باورها، اعتقادات و رفتارهایی است که به تناسب و فراخور ارزش های هر جامعه ای ظهور و بروز پیدا می کند.

امام جمعه محترم شهرستان ملارد عنوان کرد:به نظر می رسد باید یک آسیب شناسی جدی و علمی در فرهنگ موجود و جاری جامعه لحاظ شود وبا شناخت و اشرافی کامل به تهدیدات و فرصت های موجود، مهندسی فرهنگی عملیاتی شود.

حجت الاسلام حسینی،  در خاتمه یادآور شد:حقوق های میلیونی در تعارض با اقتصاد مقاومتی است و باید مسئولان ذیربط برای تأمین منویات مقام معظم رهبری و منافع کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جدیت تمام ورود کنند.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر اعضاء نقطه نظرات خود را ارائه کرده و تصمیمات مربوطه اتخاذ گردید.اقامه نماز جماعت و صرف افطار به میزبانی اداره ورزش و جوانان از جمله برنامه های پایانی این مراسم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز