مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی خبر داد

بدهی میلیاردی واحدهای صنعتی خراسان جنوبی به شرکت برق

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۵:۰۳
کد خبر: ۴۲۱۱۲۷
بدهی میلیاردی واحدهای صنعتی خراسان جنوبی به شرکت برق
مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از بدهی 3 میلیارد و 200میلیون تومانی واحدهای صنعتی خراسان جنوبی به شرکت برق استان خبر داد.

محمد ابراهیم شرکا در گفتگو با خبرنگار برنا در بیرجند با اشاره به اینکه پیک بار خراسان جنوبی در فصل گرما باید به درستی مدیریت شود، اظهار کرد: با توجه به فصل تابستان و گرم شدن هوا به پیک بار مصرف برق نزدیک می شویم و در این شرایط کنترل پیک و بحث مدیریت مصرف بسیار مهم است.

وی از فروش 9 هزار انشعاب برق در خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: با توجه به اضافه شدن این میزان انشعاب و مشترک باید در فصل گرما و اوج مصرف، مدیریت و کنترل درست در زمینه پیک بار انجام شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی سهمیه مصرف در استان در زمان پیک بار را 262 مگاوات دانست و گفت: سال گذشته با کنترل و مدیریت درست، پیک بار شرکت 251 مگاوات شد که از عدد تعیین شده پایین تر بوده است.

شرکا تصریح کرد: 19 مشترک صنعتی در استان حدود 85 درصد مبلغ بدهی به شرکت برق استان را بالغ بر 2 میلیارد و 860 میلیون تومان، به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرهنگ ایمنی در بین همکاران و کارکنان شرکت توزیع برق خراسان جنوبی ایجاد شده است، افزود: محیط برق یک محیط خطرساز و خطر آفرین بوده و امکان حادثه زیاد است که با مراقبت‌هایی که در این راستا توسط کارکنان شرکت انجام می‌شود این حوادث کاهش پیدا کرده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی، تصریح کرد:کاهش حوادث در شرکت توزیع برق استان بدین معنا نیست که دیگر ایمن شده‌ایم و خطر ما را تهدید نخواهدکرد بلکه در زمینه ایمنی همیشه جای کار دارد و در این راستا در زمینه‌های مختلف در این شرکت کار و مراقبت‌های لازم انجام خواهد شد.

شرکا ادامه داد: برای اینکه یک حادثه‌ای رخ ندهد باید ابتدا آن فعالیت و کار را شناخته و محیط کار نیز بررسی و تحلیل شود و اموری که می‌خواهد انجام گیرد مرور و سپس شروع به کار شود زیرا یکی از عوامل حادثه‌ساز در سال‌های گذشته در زمینه برق عدم شناخت محیط کار بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما