سعید میرزایی کوتنایی به عنوان رئیس جدید هیات بومى و محلى قائمشهر معرفى شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۲:۳۰
کد خبر: ۴۲۱۱۴۶
سعید میرزایی کوتنایی به عنوان رئیس جدید هیات بومى و محلى قائمشهر معرفى شد
سعید میرزایی کوتنایی که سمت ریاست شوراى شهر قائمشهر را برعهده دارد به عنوان رئیس هیات بومى و محلى (روستایی و عشایری) معرفی و از زحمات علی کوچکزاده، رئیس سابق این هیات، قدردانى شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ این مراسم با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر، رئیس هیات بومى و محلى مازندران و چند تن از روسا  در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های  بومى و محلى مازندران درحاشیه این مراسم، توسعه ورزش های  روستایی را  یک وظیفه حاکمیتی دانست و گفت: با چیدمان درست می توان مراودات خوبی در امر سیاسی برقرار کرد.

وی افزود: همچنین از طریق بازی های بومی و محلی  می توان فرهنگ ایران اسلامی را در عرصه بین المللی ارتقا داد.

محمدرضا بحرگرد نیکو با بیان اینکه ۸۰درصد از ورزشکاران و قهرمانان این استان روستایی هستند افزود: مسئولان باتوجه به این نکته هاباید به فضاها، تجهیزات  و امکانات ورزشی توجه ویژه ای داشته باشند.

رئیس هیات ورزش روستایى و بازى هاى بومى و محلى گفت: باتوجه به اینکه ظرفیت های بالایی در توسعه این رشته ورزشی حاکم است ارتقا دادن ورزش های سنتی با بازی های بومی و محلی یکی از مهم ترین اهداف این سازمان است.

بحرگرد با گله مندی از کمبود اعتبارات در این هیات گفت: متاسفانه طی دو سال گذشته چیزی بالغ بر ۳۰میلیون ریال اعتبار به این هیات تخصیص داده شده است.

رئیس هیات ورزش هاى بومى و محلى با بیان اینکه کمبود اعتبارات مانع از انگیزه ورزشکاران ما در سطح ملی نشد افزود: خوشبختانه در این رشته ورزشی، ورزشکاران ما با تلاش و پشتکار فراوان موفق شدند  چهار سال متوالی رتبه نخست ایران را  کسب کنند.

بحرگرد اضافه کرد: با تخصیص بودجه بالاتر می توان بسیاری از مشکلات و زیرساخت های ورزش بومی و محلی را حل کرد و همچنین ورزشکاران با حضور خود در عرصه های جهانی می توانند حرفی  زیادی برای گفتن داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر در این مراسم گفت: باتوجه به فضای گسترده ای که در روستاهای این شهرستان حاکم است برای ارتقا ورزش بومی و محلی نیاز مبرم به همدلی و هماهنگی است.

فرشید قدیمی گفت: اهمیت دادن به ورزش های بومی و محلی به عنوان بزرگترین نیاز یک جامعه است چرا که در روستاها امکانات و زیرساخت های خوبی حاکم است.

وی افزود: انتظار ما از رئیس جدید  هیات رشد و ارتقاى  ورزش بومی و محلی در این شهرستان است تا  با اقدامات ارزنده ای که انجام می شود شاهد رشد و بالندگی  ورزش بومی و محلی باشیم .

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر همچنین خواستار توجه جدی مسئولان در بحث کمبود اعتبارات شد و افزود: بدون تردید اگر اداره ورزش و جوانان از لحاظ مالی ساپورت شود می تواند در بحث پیشبرد هیات ها مثمرثمر واقع شود.

باتوجه به حکم رسمی اداره ورزش و جوانان، علی کوچکزاده به عنوان مشاور اجرایی ورزش های بومی و روستایی معرفی شد.

photo_2016-06-22_11-27-10

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز