معاون درمان شبکه بهداشت- درمان شهرستان تاکستان:

مرکز ماساژ درمانی غیرمجاز در تاکستان تعطیل شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۱:۲۴:۴۴
کد خبر: ۴۲۱۱۶۶
مرکز ماساژ درمانی غیرمجاز در تاکستان تعطیل شد
سیّد جواد شجاعیان از تعطیلی یک مرکز ماساژ درمانی غیرمجاز که در شهرستان تاکستان مشغول به فعالیت بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر سیّد جواد شجاعیان معاون درمان شبکه بهداشت- درمان شهرستان تاکستان از تعطیلی مرکز ماساژ درمانی غیرمجاز در شهر تاکستان خبر داد و گفت: این اقدام در پی شکایات مردمی و پیگیری کارشناسان نظارت بر درمان شبکه انجام شد.

شجاعیان افزود: مرکز شناسایی شده با توجه به نداشتن مجوزهای لازم و بر اساس ماده سه قانون مربوط به مقررات امور پزشکی، دارویی، مواد خوردنی و آشامیدنی، توسط بازرسان شبکه و نمایندگان سازمان نظام پزشکی و نیروی انتظامی بازرسی شد و پرونده متصدی آن برای پیگیری قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب تاکستان ارجاع شد که با دستور مرجع قضایی، تعطیل شد. معاون درمان شبکه بهداشت- درمان شهرستان تاکستان تأکید کرد که دفتر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز پیگیر حقوق از دست رفته مردم می باشد.

شجاعیان گفت: به استناد قوانین و مقرارت موجود، فعالیت در مشاغل وابسته به امور پزشکی، نیازمند صدور مجوز فعالیت، پروانه بهره برداری و مسوول فنی است و مسوولان حوزه سلامت نیز به عنوان ناظر و کنترل گر چنین موسساتی، از مردم درخواست دارند در مراجعه به چنین مکان هایی مجوزهای مربوط را رویت کنند.

وی در پایان گفت: مردم برای اطمینان از صحت کار مراکز ارائه دهنده این گونه خدمات، می توانند به معاونت درمان شبکه های بهداشت– درمان شهرستان ها مراجعه کنند.      

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز