به دنبال اهدای پیکر موبدیار"مهران غیبی"به دانشکده پزشکی؛

قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جامعه زرتشتیان

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۰:۲۴
کد خبر: ۴۲۱۲۱۹
قدردانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جامعه زرتشتیان
به دنبال اهدای پیکر موبدیار" مهران غیبی" به دانشکده پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پیامی از جامعه زرتشتیان کشور و استان کرمان قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در پیام دکتر علی اکبر حق‌دوست آمده است: برای پیشبرد علم و دانش در میهن عزیزمان، افراد زیادی مستقیم و غیر مستقیم در طول سال ها و هزاره های گذشته با همه ابزارهایی که داشتند چه از نظر مالی، جانی و یا حتی علمی که کسب کرده بودند جانفشانی کردند و بی دریغ به دیگران بخشیدند.
 اگر رشد و افتخاری نصیب جامعه علمی کشورمان در طول تاریخ و درحال حاضر شده نتیجه از خودگذشتگی و ایثارهای بزرگ مردانی است که بسیاریشان بی صدا مثل شمع سوختند و در صفحات کتاب تاریخ حتی نام و نشانی از آنها باقی نمانده؛ البته قطعا در کتاب الهی این اسم و رسم ها حفظ و شأن این بزرگواران در آخرت به بهترین شکل ممکن پرداخت خواهد شد.
در این بین جای تقدیر و تشکر دارد از جناب آقای مهران غیبی موبدیار محترمی که با اخلاص، کار و زندگی کردند و در طول عمر پربرکتشان خدمات بزرگی را به جامعه ارزشمند ایران داشتند و اکنون که چشم از جهان فروبستند با اهدای جسد خودشان به دانشکده پزشکی کمکی برای علم و علم آموزی و تربیت بهتر دانشجویان پزشکی شدند. روحشان شاد. 
 بنده به نوبه خودم به عنوان یک خادم کوچک جامعه پزشکی تشکر می کنم از جامعه زرتشتیان کشور و عزیزانمان در استان کرمان، که این عزیزان در طول تاریخ همیشه همراه با بطن جامعه در افتخارات شریک بودند، ان شاء الله همواره سلامت، موفق و پویا باشند و روح این تازه درگذشته هم قرین رحمت الهی باشد.
به روان و فروهر پاک موبدیار مهران شاپور غیبی درود باد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز