مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

گازرسانی به روستاهای آوج پیشرفت ۴۰درصدی داشته است

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۱:۰۸
کد خبر: ۴۲۱۲۹۹
گازرسانی به روستاهای آوج پیشرفت ۴۰درصدی داشته است
اسماعیل مفرد بوشهری از پیشرفت 40درصدی اجرای پروژه های گازرسانی به 25روستای شهرستان آوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: اجرای پروژه های گازرسانی به 25روستای شهرستان آوج، پیشرفت 40درصدی داشته است.

اسماعیل مفرد بوشهری با تاکید بر رعایت استانداردهای شرکت ملی گاز و توجه ویژه به پیشرفت بدون وقفه پروژه ها اظهار کرد: گازرسانی به 25روستای شهرستان آوج در قالب 2پیمان در حال اجراست.

وی افزود: پیمان اول شامل 16روستای شهرستان آوج می باشد که تاکنون این پروژه 46درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. همچنین پیمان دوم شامل 9روستای بخش خرقان شرقی شهرستان آوج با 28درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

بوشهری با اشاره به این مطلب که هر دو پروژه مذکور در اواخر سال1394 آغاز به کار کرده است، پیشرفت عملیاتی آنها را رضایت بخش اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: با تکمیل پروژه های مذکور 3812خانوار روستایی این منطقه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد و در مجموع با گازرسانی به این روستاها 68درصد خانوارهای روستایی منطقه آوج از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی بودجه پیش بینی شده برای انجام پروژه های مذکور را 300میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امید است با تخصیص بودجه و تامین اعتبارات لازم بتوانیم در موعد مقرر پروژه های در حال اجرا را به اتمام و بهره برداری برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز