معاون استاندار اردبیل:

اجرای متمرکز طرح های اقتصادی بهتر از پراکنده کاری آنهاست

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۰:۲۵:۴۰
کد خبر: ۴۲۱۴۸۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل بر اجرای متمرکز طرح های تولیدی و اشتغال زایی بسیج به جای پراکنده کاری آنها در استان تاکید کرد.

به گزارش برنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: از دهه های گذشته نظیر طرح های تولیدی و اشتغال زایی بسیج سازندگی در قالب های خود اشتغالی و زودبازده تعریف و اجرا شده و در حال حاضر تسهیلات تولید و اشتغال با محوریت مشاغل دانش بنیان پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: با دقت در طرح های مدنظر سازمان بسیج سازندگی احساس می شود که قصد بازگشت به دوره طرح های زودبازده را داریم اما باید توجه کنیم که هدف از اقتصاد مقاومتی فقط ایجاد اشتغال نیست بلکه تولید کیفی و استحکام اقتصاد ملی در مقابل تکانه های خارجی نیز باید مدنظر باشد.
وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی رویکرد درون زا و برون گرا دارد و تمرکز توان و تسهیلات بر اجرای یک طرح متمرکز بهتر از پراکنده کاری و توزیع بی اثر تسهیلات مالی مربوطه است.
عباسی ادامه داد: این نقطه نظرها از آن جهت مطرح می شود که از شکست احتمالی طرح های بسیج سازندگی و در نهایت ناامیدی مردم از بسیج در آینده جلوگیری شود.
او دامداری و پایاب سدهای استان را از ظرفیت های اشتغال زایی دانست و خواستار توجه بسیج سازندگی و کارآفرینان به برنامه ریزی برای تولید و اشتغال در این بسترها شد.
ابراهیم فریدی ، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: بیش از 100 واحد تولیدی در داخل یا خارج از شهرک های صنعتی استان دچار رکود و تعطیلی شده و بهتر است از تسهیلات و توانمندی بسیج سازندگی به جای تعریف طرح های کوچک و جدید در احیا و فعال سازی طرح های راکد استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز