مدیرروستا: کرج الگویی از پذیرش تفاوت فرهنگ ها است

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۰۱:۳۰:۵۰
کد خبر: ۴۲۱۴۹۴
مدیرروستا: کرج الگویی از پذیرش تفاوت فرهنگ ها است
نمی توان با یک گفتمان خاص و روش تکراری افکار عمومی را جلب کرد. باید هوشمندانه و مثل نماهای چند بعدی ، همه موضوعات زیستی را در نظر گرفت و در نقطه تصمیم سازی و تصمیم گیری مخالف را تبدیل به دوست و دوست را دوست تر کرد!

حسن مدیرروستا معاون خدمات شهر شهرداری کرج به خبرگزاری برنا در استان البرز گفت: آنچه که جامعه را از نقطه نظر رفاه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به سرمنزل مقصود می رساند توجه به خواست عمومی است و این توجه ابزار نیست بلکه خود یک هدف است! اگر بخشی از جامعه در رفاه و بخشی دیگر در مضیقه و تنگنا باشند در فرآیند زمان مشکل ساز خواهد شد.

وی افزود: هیچ کسی یارای مقابله با قوانین الهی و طبیعت را ندارد شاید در پاره ای از ایام بتوانند نظمی را به بی نظمی تبدیل کنند اما در نهایت این قوانین طبیعت است که نظم را به جای خود باز می گرداند پس همگی باید حواس مان باشد که چطور و چگونه عملکرد داریم.

مدیرروستا بیان داشت: کرج مدل و الگویی از پذیرش تفاوت فرهنگ ها و اعتقادات است و به تبع این پذیرش، همزیستی مسالمت آمیزی برقرار است که تا به اکنون توانسته اند ضمن انتقال خصلت ها به یکدیگر ، واقعیتی را به معرض نمایش بگذارند و آن هم درک تفاوت ها است. اما برای ایجاد یک گفتمان عمومی در راستای دست یابی به یک هدف واحد شهری در فضای توسعه پایدار چطور و چگونه باید دیدگاه و عملکرد داشت؟

وی ادامه داد: نمی توان با یک گفتمان خاص و روش تکراری افکار عمومی را جلب کرد. باید هوشمندانه و مثل نماهای چند بعدی ، همه موضوعات زیستی را در نظر گرفت و در نقطه تصمیم سازی و تصمیم گیری مخالف را تبدیل به دوست و دوست را دوست تر کرد!

مدیرروستا در پایان گفت: در جامعه ای زندگی می کنیم که هر گونه آسیب اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ، گریبان همگی را خواهد گرفت اینکه در فضای این نگاه باشیم « حالا که من و من ها » در شرایط مطلوبی به سر می بریم و آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از ما دور است دیدگاهی کاملا اشتباه است چرا که همانطور که خوبی نشر و انتشار می یابد بدی نیز نشر و انتشار خواهد یافت!

همگی در یک فضا زندگی می کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز