نذراهداء خون را به شب های قدر موکول نکنید

آماده باش پایگاه انتقال خون اصفهان در شب های قدر

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۸:۲۴
کد خبر: ۴۲۱۷۴۵
آماده باش پایگاه انتقال خون اصفهان در شب های قدر
مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه پایگاه انتقال خون اصفهان در شب های قدر آماده خونگیری از اهداء کنندگان عزیز می باشد گفت: با این حال مردم نذر اهدای خون خود را به شب های قدر موکول نکنند.

به گزارش برنا زا اصفهان دکتر مجید زینلی ضمن قبولی طاعات و عبادات شهروندان و همچنین تسلیت پیشاپیش به مناسبت شهادت اولین شهید محراب حضرت علی (ع) از مردم خداجو و عزادار اصفهان خواست اهدای خون خود را به شب های قدر موکول ننمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم مومن و عزادار امیر مومنان حضرت علی (ع) نذز می کنند که در شب های قدر خون اهدا نمایند و انتقال خون جوابگوی این همه مشتاق اهدای خون در یک شب نمی باشد از همین امروز نسب به نذر خود اقدام نمایند.

زینلی ادامه داد: به منظور رفاه حال مردم روزه دار و عزادار اصفهان یک شیفت کاری پس از افطار اضافه نمودیم و از شهروندان اصفهان درخواست می کنیم  پس از افطار برای اهدای خون به مرکز اهدای خون میدان خواجو واقع در میدان خواجو مراجعه نمایند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان یادآور شد: اهدائ کنندگان روزه دار خون باید پس از اهدای خون تا سحر ، تغذیه مناسب تری همراه با مصرف بیشتر مایعات داشته و در طول روز از فعالیتهای سنگین پرهیز نمایند و در معرض مستقیم نور خورشید و گرما قرار نگیرند .

 مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان ضمن تایید این مطلب خاطرنشان کرد:پایگاه انتقال خون اصفهان واقع در میدان خواجوی این شهر در شب های 19، 21 و 23 ماه رمضان از ساعت 19:30 تا 2 بامداد آماده خونگیری از روزه داران اصفهانی است.

لطفعلی جعفری افزود: مرکز اهداء خون خمینی شهر در شب 21 ماه رمضان برای خونگیری از روزه داران آماده باش است.مرکز انتقال خون کاشان نیز یکی دیگر از مراکز فعال و آماده استان برای خونگیری در شب های قدر است.

وی اظهار کرد: از اول تا 16 ماه مبارک رمضان،بیش از شش هزار نفر برای اهداء خون به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند که چهار هزار و 600 نفر آنها موفق به اهدای خون شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان اظهار کرد: از میزان خون های اهدایی بیش از 11 هزار واحد انواع فرآورده های سلولی و پلاسمایی تولید و در اختیار مراکز درمانی برای بیماران نیازمند به این ماده حیاتی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز