مدیرکل بهزیستی استان لرستان :

کسب رتبه اول اشتغال توسط بهزیستی لرستان درمیان دستگا های اجرایی استان /ایجاد ۱۲۸۶شغل برای مددجویان

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۰:۵۵
کد خبر: ۴۲۱۸۲۴
کسب رتبه اول اشتغال توسط بهزیستی لرستان  درمیان دستگا های اجرایی استان /ایجاد ۱۲۸۶شغل برای مددجویان
بر اساس اعلام اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در ارزیابی های به عمل آمده از سامانه ملی رصد ، بهزیستی لرستان با هزار و ۲۸۶ شغل ایجادی رتبه اول اشتغال را از میان دستگاههای اجرایی کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیرکل بهزیستی استان لرستان  گفت:  بر اساس اعلام اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، در ارزیابی های به عمل آمده از سامانه ملی رصد ، بهزیستی لرستان باحدود هزار و ۲۸۶ شغل ایجادی رتبه اول اشتغال را از میان دستگاههای اجرایی  به دست آورده است.

اسدالله حیدری که امروز  در جمع اصحاب رسانه سخن می گفت بابیان اینکه این میزان معادل ۸۶۹ درصد اشتغال تعهد شده بهزیستی در سال ۹۴ است عنوان کرد: این میزان اشتغال به طیف های مختلف جامعه هدف از جمله معلولین ، زنان سرپرست خانوار و بی سرپرست و افراد بهبود یافته تعلق گرفته و بهزیستی لرستان با ارائه خدمات همچون تسهیلات خود اشتغالی، پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی و خویش فرمایی، صدور مجوز به مراکز غیر دولتی تحت نظارت و جبران کارایی ویژه معلولین در صدد رفع معضل بیکاری جامعه هدف بهزیستی است.

حیدری تصریح کرد:وضعیت بیکاری و فقر در استان  تاسف بار است و رفع مشکل اشتغال اقشار ضعیف و ناتوان جامعه مستلزم همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی بوده تا به فراخور وظایف برابر قانون نسبت به حمایت جامع و کامل جامعه هدف بهزیستی تلاش کنند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مکرر مدیریت ارشد استان مبنی بر احقاق حقوق معلولین ، امیدواریم مسئولین نسبت به تخصیص سهمیه مربوط به اقشار معلول در استخدام های دولتی را مطابق قانون حمایت جامع از حقوق معلولان ، در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیر کل بهزیستی لرستان در انتها بیان داشت:  در سالی که به درایت مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده ، این مجموعه در حیطه وظایف و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف تمام سعی و همت خود را به کار خواهد گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز