رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد:

لزوم نقش آموزش برای پرسنل بیمارستانی در رده های مختلف خدمتی

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۴:۰۳
کد خبر: ۴۲۱۸۸۴
لزوم نقش آموزش برای پرسنل بیمارستانی در رده های مختلف خدمتی
دومین نشست کمیته انطباق و کارگروه صیانت از حقوق شهروندی به ریاست کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ،و با حضور اعضاء کمیته در سالن شماره یک حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،دومین نشست کمیته انطباق و کارگروه صیانت از حقوق شهروندی به ریاست کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان ،و با حضور اعضاء کمیته  در سالن شماره یک حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در بیمارستان عسلیان خرم آباد در راستای اجرای طرح انطباق و رفع نواقص قبلی آن مطرح شد و سپس نقطه نظرات سازنده برای اجرای مطلوب تر طرح انطباق در این بیمارستان و سایر مراکز تابعه دانشگاه بیان شد.

مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، با اشاره به نقش آموزش برای پرسنل بیمارستانی در رده های مختلف خدمتی بیان داشت: آموزش لازم به نگهبان، خدمه و پرسنل داده شود چرا که نوع برخوردهای ما با مردم بسیار مهم خواهد بود. وی با اشاره به تکنولوژی های جدید گفت: متاسفانه قبل از اینکه فرهنگ صحیح استفاده از وسایل جدید ارتباطی و تکنولوژی های روز داده شود این تکنولوژی وارد زندگی روزمره ما شدند و مشکلاتی را برای بشریت بوجود آوردند، بنابراین بیماران و گاها" همراهان بیمار باید از روند درمانی خود آگاه باشند و توجیه بیمار برای ما بسیار مهم خواهد بود و این اصل با آموزش بدست می آید و از آنجایی که رسالت ما ارائه خدمات مناسب به بیماران است می طلبد در برخی موارد خاص پزشک مقیمی داشته باشیم و باید در عرصه هتلینگ و تجهیزاتی تا حد توان، خدمات خوبی ارائه بدهیم. ساکی افزود: نیاز است در عرصه فرهنگی نیز با سیاست گذاری های کلان گام های مهمی را در دانشگاه برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز