امام جمعه بروجرد:

لزوم ارائه راهکارهای فرهنگی برای عملی کردن بحث اقتصاد مقاومتی

۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۶:۴۳:۴۳
کد خبر: ۴۲۱۹۰۳
لزوم ارائه  راهکارهای فرهنگی برای عملی کردن بحث اقتصاد مقاومتی
امام جمعه بروجرد با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: برای عملی نمودن اقتصاد مقاومتی باید به دنبال راهکار فرهنگی باشیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حجت الاسلام و المسلمین "حسن ترابی" در نشست امروز شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد ، افزود: تمام مسوولین شهرستان بروجرد باید برای تحقق شعار امسال که  رهبر معظم انقلاب فرمودند ، راهکار ارائه دهند و باید همه به دنبال  راهکار فرهنگی باشیم و این راهکار فرهنگی برای اقدام عملی چه در سطح کلان چه منطقه ای ارائه داده شود .

وی گفت  : ارائه این راهکار فرهنگی باید دولت و ملت را برای رسیدن به اهداف شعار سال در حوزه اقتصاد مقاومتی کمک و یاری دهد و برای اینکار نیاز است تا اعضاء مشورت کتتد ، با صاحب نظران بحث و تبادل نظر کنند و عمیقاً به این مسئله بپردازند .  

در این جلسه پس از بحث و گفتگو در تین رابطه مجدداً موضوع شعار سال « اقتصاد مقاومتی  ، اقدام وعمل » مقرر گردید در دستور کار جلسه آتی نیز قرار گیرد .

در این جلسه همچنین دو موضوع دیگر در دستور کار قرار داشت : ا- -استفاده از فرصت های معنوی و فرهنگی و ... ماه مبارک رمضان  و ٢- برگزاری دهمین همایش ملی تشکل های غیر دولتی کشور به میزبانی بروجرد – شهریور ٩٥ که در این رابطه نیز تصمیماتی اتخاذ گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز