حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی خمینی:

ادای احترام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی به مقام شهدای ازنا/مردم شهرستان ازنا از دیرباز پشتوانه امام و نظام بوده‌اند

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۰۷:۰۸:۳۰
کد خبر: ۴۲۲۱۷۰
ادای احترام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی به مقام شهدای ازنا/مردم شهرستان ازنا از دیرباز پشتوانه امام و نظام بوده‌اند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی به مقام شهدای ازنا ادای احترام وگفت :مردم شهرستان ازنا از دیرباز پشتوانه امام و نظام بوده‌اند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی خمینی  در بدو ورود به شهرستان ازنا به زیارت امامزاده قاسم(ع) واقع در روستایی نزدیک 30 کیلومتری ازنا رفت و پس از زیارت و قرائت فاتحه با مردم این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی در دیدار با مردم منطقه چاپلق شهرستان ازنا با تشکر از استقبال گرم مردم گفت: محبت مردم به من محبت به امام خمینی(ره) است.

وی بابیان اینکه در بیانات امام راحل اشاراتی به این دیار وجود دارد افزود: مردم این دیار از دیرباز پشتوانه امام و نظام بوده‌اند و دشمنان باید در شهرها و روستاها عمق محبت مردم به امام و نظام را مشاهده کنند.

یادگار امام خمینی(ره) با اشاره به محرومیت این منطقه بیان کرد: سبب ناراحتی است که پس از گذشت حدود 40 سال از انقلاب این منطقه دچار محرومیت باشد و امید است مسئولان کشوری توجه بیشتری به مردم محروم کشور داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی خمینی به همراهی استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در گلزار شهدای شهرستان ازنا با نثار گل و قرائت فاتحه به آرمان‌های مقدس شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

حضور در بیت شهید حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسین صادقی از شهدای فاجعه خون‌بار هفت‌تیر شهرستان ازنا و سخنرانی در میان اجتماع مردم رأس ساعت 19 در مصلا این شهرستان از دیگر بخش‌های برنامه سفر یک‌روزه یادگار امام خمینی(ره) به این شهرستان بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی خمینی پس از اقامه نماز و صرف افطار در مسجد سیدالشهدا این شهرستان ساعت 22 برای مراسم شب قدر در مصلا ازنا حضور پیدا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز