استاندار قزوین:

خدمات الکترونیکی موجب آسایش مردم می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۱:۵۴
کد خبر: ۴۲۲۲۸۰
خدمات الکترونیکی موجب آسایش مردم می شود
همتی در مراسم افتتاح ساختمان ثبت اسناد و املاک ناحیه2 قزوین گفت: الکترونیکی شدن خدمات رسانی باعث ارتقای سطح رضایتمندی مردم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم افتتاح ساختمان ثبت اسناد و املاک ناحیه2 قزوین گفت: با الکترونیکی شدن مکاتبات اداری و حذف مراحل فیزیکی و دستی باعث خدمات رسانی سریع تر و روان تر به مردم می شود.

همتی ادامه داد: با الکترونیکی شدن ادارات ثبت اسناد و املاک در استان قزوین، ارایه خدمات در این حوزه به روز شده است و این امر باعث خواهد شد که در تمامی دفاتر قوه قضاییه مراجعه حضوری مردم به این ادارات حذف شود و هرگونه استعلام و تقاضاها به صورت سیستمی و آنلاین دریافت و مورد رسیدگی قرار گیرد.

استاندار قزوین ادامه داد: امیدواریم تمامی دستگاه های دولتی نیز تلاش لازم را داشته باشند تا خدمات رسانی خود را به مردم از شیوه فیزیکی و دستی به روش الکترونیکی ارتقاء دهند تا خدمات رسانی با این روش با استفاده از آخرین تکنولوژی روز به مردم که ولی نعمتان ما هستند، آسان تر و سریع تر صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان، در ادامه از تلاش مجموعه قوه قضاییه در استان برای راه اندازی این نوع خدمات رسانی موثر که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم ساخته است، تقدیر و تشکر کرد.

استاندار قزوین در ادامه مراسم افتتاحیه به همراه رحیمی معاون سیاسی و امنیتی، محمدی نماینده مردم قزوین، ابیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی از بخش های مختلف این ساختمان بازدید کرد.

ثبت اسناد و املاک ناحیه2 قزوین در ساختمانی به مساحت 850مترمربع در شهرک مینودر نبش کوچه شفیع زاده واقع شده و این ساختمان استیجاری می باشد و برای تجهیز آن 200میلیون تومان هزینه شده است. با راه اندازی ساختمان ثبت اسناد و املاک ناحیه2 قزوین روش ثبت اسناد و املاک، صدور اسناد و سایر خدمات از روش دست نویس به شیوه الکترونیکی و غیر حضوری انجام خواهد شد.

به گفته مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان؛ حجم زیادی از مراجعین ثبت اسناد و املاک ناحیه یک که در مرکز شهر واقع شده بود به این ناحیه منتقل شده است.

کنادی وند افزود: در این ناحیه علاوه بر بخش هایی از غیاث آباد، نوروزیان، خیابان شهیدبابایی، کل منطقه پونک، ملاصدرا، کوثر، مینودر، شهر محمودآباد، اقبالیه و 490روستا را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز