استاندار چهارمحال و بختیاری:

تکمیل۱۷ سالن ورزشی در استان

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۳:۲۷
کد خبر: ۴۲۲۳۶۵
تکمیل۱۷ سالن ورزشی در  استان
استاندار چهارمحال و بختیاری از تکمیل ۱۷ سالن ورزشی و ورزشگاه در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه۱۷ سالن ورزشی و ورزشگاه در استان چهارمحال و بختیاری تکمیل شد، عنوان کرد: این تعداد سالن ورزشی در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است.

وی افزود: به همت دولت یازدهم بسیاری از پروژه های نیمه تمام در استان تکمیل شده است که سالن های ورزشی از مهمترین پروژه ها هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه فضاهای ورزشی در سطح استان از اهداف اصلی دولت در این استان است، تاکید کرد: استعدادهای ورزشی بسیاری در این استان وجود دارد که با توسعه فضاهای ورزشی زمینه بروز این استعداد ها ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: توسعه سرانه ورزشی در روستاها و شهرهای استان باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد و تلاش  شود استاندارد ها در این حوزه رعایت شود.

موانع سد راه  ورود سرمایه گذاران به چهارمحال و بختیاری برداشته شود

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های استان در مسیر توسعه و پیشرفت استان استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید موانع سد راه سرمایه گذاران به سطح استان برداشته شود، ادامه داد: باید زمینه برای ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سطح استان فراهم شود.

وی با اشاره به ایجاد زیر ساخت ها برای توسعه واحد های صنعتی در سطح استان، تاکید کرد: این استان هم اکنون دارای شهرک های صنعتی مناسب برای احداث واحد های صنعتی است که سرمایه گذاران می توانند در این شهرک های صنعتی اقدام به سرمایه گذاری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد:  ورود بخش خصوصی و بهره گیری از ظرفیت ها می تواند سرعت توسعه استان را شتاب دهد و زمینه را برای ایجاد اشتغال در سطح استان فراهم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز