کمیته بازیهای فکری هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار می کند:

مسابقات ملی مکعب روبیک در برج میلاد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۱:۴۵
کد خبر: ۴۲۲۳۷۴
مسابقات ملی مکعب روبیک در برج میلاد
کمیته بازی های فکری هیات ورزشهای همگانی استان تهران در نظر دارد مسابقات ملی مکعب روبیک را درتاریخ یکم مردادماه به میزبانی برج میلاد برگزار کند.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مهدی قهاری رئیس کمیته بازیهای فکری استان تهران با تاکید بر اهمیت بازی های فکری بر ذهن و هوش نوجوانان و جوانان گفت:ما قصد داریم در همین راستا مسابقات ملی روبیک را در تاریخ یکم  مردادماه به میزبانی برج میلاد تهران  برگزار کنیم.

وی در خصوص نحوه ثبت نام علاقه مندان در این مسابقه بیان داشت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند از امروزپنجم تیرماه الی پانزدهم تیر  با مراجعه به سایت جهانی روبیک ثبت نام کنند.

قهاری  درانتها با بیان اینکه این مسابقات در شش آیتم برگزار می شود خاطرنشان کرد: آیتم های این مسابقه در روبیک های (2*2 ،3*3 ،4*4 ،5*5 ،6*6 ، 7*7 ) می باشدکه شرکت کنندگان با کسب کمترین زمان می توانند در این مسابقات مقام کسب کنند.

مسابقات ملی مکعب روبیک روز جمعه از ساعت 10 صبح الی 18 در گالری برج میلاد برگزار و شرکت برای تمامی سنین آزاد می باشد. متقاضیان برای ثبت نام میتوانند در سایت کمیته ی جهانی روبیک world cube association در مسابقات iran nitonals  مراجه  و برای هماهنگی با شماره ٠٩١٢٧٩٢٢٢٣٠ تماس حاصل نمایند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز