سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

فراخوان واگذاری ۱۰۲ فضای ورزشی آغاز شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۴:۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۲۲۴۸۲
فراخوان واگذاری ۱۰۲ فضای ورزشی آغاز شد
حمیدرضا برومند با بیان اینکه در فرایند واگذاری اماکن ورزشی،اولویت با هیئت های ورزشی است، گفت: در چارچوب قوانین،بیشترین تسهیلات را برای حضور آنان فراهم می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، حمیدرضا برومند از آغاز فراخوان مزایده واگذاری 102 مکان ورزشی از شنبه 5 تیر ماه و به مدت هفت روز کاری در سراسر استان خبر داد و افزود: اولویت اولین و آخرین مان در فرایند قانونی واگذاری اماکن ورزشی،هیئت های ورزشی هستند و تلاش می کنیم بیشترین تسهیلات را برای حضور آنان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین خواسته های اصلی هیئت های ورزشی برای برنامه ریزی و ساماندهی فعالیت های ورزشی شان، برخورداری از فضای ورزشی مناسب است، افزود: تجربه نشان داده است هیئت هایی که در گذشته از این فرصت استفاده کرده اند،توانستند ضمن مدیریت مطلوب فضا و رونق بخشی به فعالیت های ورزشی، درآمدهای اختصاصی نیز داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در خصوص کمیت و تعداد واگذاری ها، گفت: بیرجند با 22 و قاین با 15 مکان ورزشی بیشترین تعداد واگذاری ها را در شهرستان ها دارند و کم ترین تعداد واگذاری ،مربوط به شهرستان های زیرکوه با 3 مکان، بشرویه با 4 مکان و درمیان و خوسف با 5 مکان ورزشی است.

برومند تصریح کرد: تعیین تکلیف مستاجران اماکن ورزشی هر چه زودتر و حداکثر تا پایان تیر ماه مشخص شود.

وی در خصوص برنامه واگذاری برخی از مکان های ورزشی در چارچوب ترک تشریفات، افزود: این موضوع در دست بررسی است و تا این لحظه مقرر شده است که سالن غدیر بیرجند و پایگاه قهرمانی استان در این قالب واگذار شود.

برومند همچنین از مزایده 99 مکان ورزشی در سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 51 مکان به بخش خصوصی واگذار و درآمد حاصل از آن 4 میلیارد و 783 میلیون ریال بوده است.

لازم به ذکر است ضمیمه فهرست اماکن ورزشی قابل واگذاری در قالب ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز