رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

با پیشگیری، درمان و مداخله در بیماریها می توان شاخص های بهداشتی و درمانی را نسبت به نرم کشوری ارتقاء داد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۹:۴۷
کد خبر: ۴۲۲۵۶۰
با پیشگیری، درمان و مداخله در بیماریها می توان شاخص های بهداشتی و درمانی را نسبت به نرم کشوری ارتقاء داد
نشست کمیته دانشگاهی بیماریهای غیر واگیر به ریاست کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و با حضور معاونین، روسای بیمارستان ها و برخی پزشکان متخصص روز شنبه 5 تیرماه 95 در سالن شماره یک حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نشست کمیته دانشگاهی بیماریهای غیر واگیر به ریاست  کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و با حضور معاونین، روسای بیمارستان ها و برخی پزشکان متخصص روز شنبه 5 تیرماه 95 در سالن شماره یک حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست ، ابتدا گزارشی اجمالی از وضعیت بیماریهای غیر واگیر استان و شاخص های آن توسط معاونت بهداشتی دانشگاه ارائه گردید، سپس دکتر ساکی با اشاره به اهداف دانشگاه و حوزه های معاونتی برای رسیدن به اهداف 13 گانه وزارت بهداشت بیان داشت: اهمیت موضوع بالاست و این نشان دهنده آن است که تمام استراتژی ها و سیاست هایمان را به این سمت ببریم و روی شاخص های مدنظر که حائز اهمیت است با ارزیابی دائمی، نتیجه را به دبیرخانه گزارش بدهید و هر حوزه معاونتی باید جداگانه روی اهدافی که به آن حوزه مرتبط است کار کند تا مشخص شود که حوزه کاریتان در چه وضعیتی است و میزان غربالگری و ارزیابی ها براساس اهداف تعیین شده صورت گیرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: ما سلامت مردم را باید تضمین کنیم و این امر نیازمند یک کار همه جانبه است که با پیشگیری، درمان و مداخله در بیماریها می توان آمارها را کاهش داد و شاخص های بهداشتی و درمانی را نسبت به نرم کشوری ارتقاء داد.

ساکی افزود: با بومی سازی برنامه های خود ،کارهایتان را اولویت بندی کنید و با آموزش افراد، رفتارها و نگرش ها را تغییر بدهید تا شاهد رشد و ارتقاء ارائه خدمات مطلوب تر به مردم شریف استان باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان  عنوان کرد:باید پلیس میکرهایمان را به سمتی ببریم تا با نظارت و کنترل دقیق بر مواد غذایی، آرد و نان و دیگر مواردی که سلامت مردم را تهدید می کند کار بکنیم تا سلامت مردم با فعالیتهای بین بخشی تضمین شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز