برگزاری مسابقات تنیس روی میزنوجوانان و جوانان لرستان در خانه تنیس روی میز خرم آباد

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۰۱:۳۷
کد خبر: ۴۲۲۵۷۲
برگزاری مسابقات تنیس روی میزنوجوانان و جوانان لرستان در خانه تنیس روی میز خرم آباد
مسابقات تنیس روی میز نوجوانان جوانان استان لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان به میزبانی خانه تنیس روی میز خرم آباد برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مسابقات تنیس روی میز نوجوانان جوانان استان لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان به میزبانی خانه تنیس روی میز خرم آباد برگزار شد.

در پایان  علی بداق از خرم آباد مقام اول،حسین عیسی وند از الیگودرز مقام دوم،آریا سرلک از الیگودرز مقام سوم،مهدی زینی وند از پلدختر مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

داوری این مسابقات بر عهده عباس ترابی و پیام جافریان بود.

در پایان این رقابتهای به نفرات برتر توسط هیات تنیس روی میز استان جوایزی اهدا شد.نفرات برتر به مسابقات کشوری که قرار است از تاریخ 19الی 20تیرماه  به میزبانی استان فارس برگزار شود اعزام خواهند شد.

همچنین  مسابقات تنیس روی میز نونهالان استان لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان به میزبانی خانه تنیس روی میز خرم آباد برگزار شد که در این رقابتها در پایان  ابوالفضل عیسی وند از الیگودرز مقام اول،رهام فتاحی از بروجرد مقام دوم ،احسان توکلی از بروجرد مقام سوم و علیرضا بهلولی از دورود مقام چهام این دوره از مسابقات را کسب کردند.

گفتنی است که داوری این مسابقات بر عهده مهرداد تفتی و پیام جافریان بود ودر پایان این رقابتهای به نفرات برتر توسط هیات تنیس روی میز استان جوایزی اهدا شد.

نفرات برتر این رقابتها نیز مانند جوانان به مسابقات کشوری که قرار است از تاریخ 20الی 22تیرماه  به میزبانی استان همدان برگزار شود اعزام خواهند شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز