رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور در اردبیل:

توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی در بین مردم نیازمند کشور

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۷:۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۲۲۶۱۸
توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی در بین مردم نیازمند کشور
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور درسفر به اردبیل از توزیع ۱۰۰ هزار بسته غذایی در بین مردم نیازمند کشور خبر داد.

به گزارش برنا،فرحناز رافع بعدازظهر شنبه در حاشیه سفر به اردبیل تصریح کرد: در طول ماه رمضان پنج هزار سفره مهربانی در سراسر کشور پهن می‌شود.

وی با اشاره به اجرای سالانه طرح همای رحمت اضافه کرد: علاوه بر سفره‌های مهربانی، امسال ۱۰۰ هزار بسته غذایی نیز برای توزیع در بین مردم نیازمند کشور تدارک دیده شده است که این بسته هم با شناسایی افراد نیازمند توزیع می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه خیرین همواره جمعیت هلال‌احمر را در راستای اهداف بشردوستانه همراهی کرده‌اند، اضافه کرد: همه‌ساله بعد از شناسایی افراد نیازمند، این بسته‌ها به صورت شبانه و بدون خدشه وارد کردن بر شخصیت و حیثیت افراد، بین آنها توزیع می‌شود.

رافع با اشاره به اینکه محتویات بسته‌های غذایی با توجه به نوع مشارکت خیرین در مناطق مختلف، متفاوت است، ادامه داد: به صورت معمول این بسته‌ها شامل برنج، روغن، قند، شکر، حبوبات و در بعضی مکان‌ها، گوشت مرغ، ماهی، گردو و خرما است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور اضافه کرد: هلال‌احمر در کنار برنامه‌های خیرخواهانه، از برنامه‌های فرهنگی هم غافل نمانده و امسال با مشارکت یکی از بنگاه‌های اقتصادی کشور طرح ۱۰۰ هزار لبخند را در کشور اجرا می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز