استخر سرخه مجدد راه اندازی می شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۲۲۷۵۶
استخر سرخه مجدد راه اندازی می شود
مسوول ورزش و جوانان شهرستان سرخه از راه اندازی مجدد استخر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛ مهدی ادهم سرخه گفت: استخر شهرستان سرخه که  به علت مشکلات فنی دچار نقص و تعطیلی شده بود ، با مشارکت بخش خصوصی با رفع مشکلات فنی مجددا راه اندازی می شود.

وی در ادامه افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرمانداری شهرستان سرخه ودستور مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان  ، روند آماده‌سازی و بهره برداری از استخر شهر سرخه با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

مهدی ادهم سرخه یادآورشد: شهرستان سرخه تنها یک استخرسرپوشیده دارد و راه اندازی آن در توسعه ورزش شنا وپر کردن اقات فراغت مردم و جوانان بسیارموثر است.

وی تصریح کرد: استخر شهر سرخه به بخش خصوصی واگذار شده و پیمانکار در حال آماده‌سازی امکانات و بهسازی محیط استخر بوده که در طی چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهرستان سرخه زادگاه حسن روحانی ریاست محترم جمهوردر تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۹طبق مصوبه هیئت دولت با ارتقای بخش سرخه به شهرستان سرخه به مرکزیت شهر سرخه در استان سمنان ایجاد شد. شهرستان سرخه در ۱۷۰کیلومتری شرق پایتخت ایران؛ تهران قرار دارد و با مرکز استان؛ سمنان ۲۰کیلومتر فاصله دارد که در شرق شهر سرخه قرار گرفته است و از شمال با استان تهران و شهرستان فیروزکوه واز جنوب با استان اصفهان و کویر لوت واز غرب با شهرستان آرادان و گرمسار و از شرق با شهرستان سمنان و مهدیشهر همسایه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز