آقا بیگ در جریان مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی پردیس گفت:

مراکز صنعتی پردیس کمک شایانی به ورزش می توانند انجام دهند

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۲۴:۴۴
کد خبر: ۴۲۲۷۵۸
مراکز صنعتی پردیس کمک شایانی به ورزش  می توانند انجام دهند
مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان ورزشکار برتر وحامیان ورزشی شهرستان پردیس با حضور مسئولین استان و شهرستان ،روسای هیاتهای ورزشی وقهرمانان برگزار گردید.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان ورزشکار برتر  وحامیان ورزشی شهرستان پردیس با حضور مسئولین استان و شهرستان، روسای هیاتهای ورزشی وقهرمانان حضور آقابیگ معاونت محترم توسعه ورزش استان تهران، حیدری فرماندار شهرستان پردیس،توسلی فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان و همچنین پیشکسوتان ورزش و قهرمانان مسابقات امیدهای آینده استان تهران با شکوه هرچه تمام تر با اجرای گزارشگر مطرح کشور جواد خیابانی برگزار شد.

 پس از نمایش کلیپ و اجرای ضرب باستانی مرشدکاووسی بخش اول تجلیل که با قرائت نام مدال آوران مسابقات امیدهای آینده استان تهران برگزار شد. آقابیگ معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران و قهرمانان شهرستان پردیس درخصوص مسابقات امیدهای آینده استان توضیحاتی ارائه داد و اظهار داشت امسال نیز المپیاد تابستانه برگزار می شود
وی گفت، برای یک مدال طلای المپیک در کشورهای پیشرفته جهان، در یک دوره چهار ساله بیش از 150 میلیارد تومان هزینه می‌شود و اگر به اولین دوره المپیاد ایرانیان که در سازمان تربیت‌بدنی سابق برگزار شد بازگردیم و بر اساس مدال‌های المپیک لندن که به دست آوردیم بررسی کنیم، 6 مدال را از المپیاد ایرانیان داشتیم.
آقا بیک تصریح کرد: ورزشکارانی که در آن المپیاد توانسته بودند به نتیجه برسند، در المپیک لندن افتخار کسب کردند؛ پس ارزش سرمایه‌گذاری در ورزش و جوانان کاملاً مشخص است.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: طی سه سالی که المپیاد ایرانیان برگزار شد و مسؤولیت برگزاری کشوری آن را بر عهده داشتیم، هزینه برگزاری آن بیشتر از 10 میلیارد تومان نبوده است؛ اما 9 میلیارد و 700 میلیون تومان از این مبلغ پاداش به هیأت‌هایی بود که در کشور مقام آورده بودند.
آقابیک اضافه کرد: هیأتی که در سیستان و بلوچستان نتیجه گرفته بود، پول‌ها و جوایز به حساب آن هیأت واریز می‌شد و با این کار ارزشمندی که از سال‌های قبل در استان تهران برگزار می‌شد و با حضور حمیدرضا گرشاسبی، این المپیاد با جدیت پیگیری شد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: این المپیاد در 35 رشته آقایان و 32 رشته بانوان بعد از ماه مبارک رمضان کلید خواهد خورد و این‌گونه مسابقات می‌تواند باعث پیشرفت ورزشکاران شود؛ زیرا هیچ چیزی جز ورزش برای ما اهمیت ندارد.

وی افزود: در مسابقه است که ورزشکار شناسایی می‌شود و استعدادهای خود را بروز می‌دهد؛ ورزشکاران همیشه تمرین انجام می‌دهند و به مسابقه احتیاج دارند.

آقابیک در خصوص اوضاع مالی ورزش استان تهران گفت: در سال گذشته کل بودجه ورزش استان تهران، 320 میلیون تومان بوده، اما 18 میلیارد تومان آورده داشتیم؛ آورده‌ای از طریق هیأت‌های ورزشی، خیران و اسپانسرهای ورزشی که این ظرفیت در شهرستان پردیس نیز وجود دارد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اضافه کرد: مراکزی که در مناطق صنعتی پردیس وجود دارد، اگر بخش‌بندی شوند و هر بخش حمایت از یک هیأت را به عهده بگیرد، کار تقسیم می‌شود و اگر حمایت جمعی صورت گیرد، فشاری به هیچ صنعتگری وارد نمی‌شود و این نتیجه خوبی خواهد داشت.
وی افزود: شرایط پردیس با حضور گروه‌های صنعتی خوب بسیار مطلوب است و می‌توان این حمایت را از این صنایع داشت؛ به همین دلیل اداره ورزش و جوانان پردیس و مجمع این اداره برنامه‌ریزی مناسبی داشتند تا مسابقات خوبی را برگزار کنند و امیدواریم با برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد در پردیس و حضور ورزشکاران در فضای مسابقه شهرستان پردیس به نتیجه مطلوب دست پیدا کند.

بنا به همین گزارش، در بخش پایانی این مراسم، 6هیات برتر،9  مدال آور مسابقات امیدهای آینده استان تهران،14 قهرمان حائز مقام مسابقات برون مرزی،2باشگاه برتر،6 حامی ورزش و 6 خبرنگار   تندیس  و لوح تقدیر خود را از دست مسئولان دریافت کردند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز