مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه عکس دستاوردهای دولت تدبیر و امید

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۰:۵۰
کد خبر: ۴۲۲۷۷۷
برپایی نمایشگاه عکس دستاوردهای دولت تدبیر و امید
مدیرکل روابط عمومی استانداری از برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه عکس از دستاوردهای دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت :روابط عمومی‌ها باید از مناسبت‌ها به عنوان فرصتی برای گزارش خدمات و انعکاس فعالیت‌های دولت تدبیر و امید استفاده نمایند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی‌ها باید از مناسبت‌ها به عنوان فرصتی برای گزارش خدمات و انعکاس فعالیت‌های دولت تدبیر و امید استفاده نمایند.

ایرج کارخایی خاطرنشان کرد: باید مردم را در جریان زحمات و تلاش‌ها و نتایج ارزشمند سیاست‌های دولت تدبیر و امید بگذاریم و مردم را به آینده امیدوار و با دولت همراه‌تر سازیم. وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی است که با انعکاس فعالیت‌ها و خدمات سه ساله دولت تدبیر و امید به نحو شایسته زحمات دولتمردان و خدمتگزاران در دولت و نتایج آنرا برای مردم بازگو نماییم، که اطلاع‌رسانی و انعکاس فعالیت‌های دولت، انعکاس فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری از برنامه‌ریزی هماهنگ جهت برگزاری نمایشگاه عکس از دستاوردهای دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: کلیه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، می بایست تلاش‌ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید را به صورت خلاقانه و هنرمندانه و امید بخش برای مردم به تصویر بکشند و برنامه‌ریزی جهت حضور موثر در نمایشگاه دستاوردهای دولت که در هفته دولت برگزار خواهد شد داشته باشند.

کارخایی به موفقیت‌های بزرگ دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: بهبود سیاست خارجی و برقراری تعامل مناسب بین‌المللی و کاهش مخاطرات سیاسی ملی و بین‌المللی، موفقیت عظیم هسته‌ای و به فرجام رسیدن برجام حل مناقشه هسته‌ای و آماده شدن شرایط رفع نابسامانی‌های اقتصادی و فناوری، بازگرداندن اعتماد و امید به جامعه و همچنین کاهش رکود و کنترل تورم و فراهم شدن جلب سرمایه گذار و.. را از موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیم دولت تدبیر و امید عنوان کرد: که روابط عمومی‌ها باید تلاش بیشتری برای تبیین و تشریح دستاوردهای سه ساله دولت اتخاذ نمایند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همچنین با اشاره به در پیش رو بودن 17 مرداد روز خبرنگار، ضمن تجلیل از زحمات خبرنگاران که همواره به عنوان یکی از بال‌های اطلاع‌رسانی همراه با روابط عمومی‌ها به جامعه خدمت کرده‌اند، افزود: روابط عمومی‌ها همکاری و مشارکت ویژه در برگزاری گرامیداشت روز خبرنگار انجام دهند، همچنین شایسته است که مدیران و روابط عمومی‌ها از ظرفیت و پتانسیل مطبوعات و رسانه‌ها خصوصا در امر برگزاری مصاحبه مطبوعاتی بهره بگیرند.

کارخایی همچنین با اشاره به پتانسیل بالای مطبوعات و خبرنگاران در استان و تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، بر استفاده از ظرفیت‌های خبرگزاری ایرنا در استان تاکید کرد.

همچنین در این جلسه فتحی مدیریت خبرگزاری ایرنا در استان سمنان ضمن با اهمیت خواندن ارتباط خبرنگاران و روابط عمومی‌ها نسبت به تضعیف جایگاه روابط عمومی‌ها و نگرش نامناسب برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی به اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها انتقاد کرد.

فتحی با بیان اینکه تغییر نگرش مدیران به روابط عمومی‌ها اجتناب ناپذیر است افزود: تا زمانی که نگرش مدیران به روابط عمومی اصلاح نشود امور دستگاه‌ها اصلاح نمی‌شود. وی افزود: دانش روابط عمومی‌ها نیز باید افزایش یابد و به صورت حرفه‌ای‌تر عمل نمایند.

فتحی افزود: دسترسی به اطلاعات در شرایط کنونی همگانی شده، روابط عمومی‌ها و خبرنگاران باید از این فضا به عنوان فرصت استفاده کنند و در نقش یک رسانه قوی عمل کنند و حق دسترسی مردم به اطلاعات را ادا نمایند.

همچنین در این جلسه حاضرین نقطه نظراتشان در خصوص موارد مطرح شده را بیان نمودند.

همتی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای استان با اشاره به شروع فصل تابستان خواستار همکاری دستگاه‌ها در خصوص مدیریت مصرف در پیک مصرف انرژی به ویژه در ساعات 11 صبح تا ساعت 16 شد.

همچنین صیادجو مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان با اشاره به شروع تابستان و حضور مردم در جنگل‌ها و مراتع برای تفریح خواستار فرهنگسازی رعایت مسائل حفظ محیط‌زیست و حفط منابع طبیعی و جنگل‌ها شد و افزود در صورت مشاهده بروز مشکل مردم می‌توانند با شماره 1504 یگان حفاظت از منابع طبیعی برای اطفاء حریق و دیگر مسائل مربوطه تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما