فرماندار مانه و سملقان گفت:

۵۰۰ میلیون ریال برای اتمام خانه معلم تخصیص داده خواهد شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۲۲۸۱۰
۵۰۰ میلیون ریال برای اتمام خانه معلم تخصیص داده خواهد شد
فرماندار شهرستان مانه و سملقان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اهمیت وجود خانه معلم و مهمانسرا در شهرستان گفت: ۵۰۰میلیون ریال برای اتمام خانه معلم تخصیص داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، غلامرضا عوض زاده گفت: اگر نتوانیم با اعتبارهای جاری برای مسایل فرهنگی در آموزش و پرورش کاری انجام دهیم تخصیص اعتبار برای پروژه های عمرانی نیز فایده ای چندان در تربیت آموزشی دانش آموزان نخواهد داشت.

عوض زاده اظهارکرد: وی افزود:مبلغ 200 میلیون ریال از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان در خصوص مسایل فرهنگی آموزش و پرورش اختصاص داده خواهد شد.

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان  اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر کنکور در این شهرستان باید جلسه جداگانه ای با دستگاه های خدمات رسان و نیروی انتظامی برگزار شود

فرماندار مانه و سملقان عنوان کرد: انتقال ساختمان  آموزش و پرورش به محل جدید در پشت بیمارستان پورسینا از مصوبات مهم است

حجت السلام عباسعلی احمدزاده امام جمعه آشخانه نیز در این اظهارکرد: معلمان بدانند که جوانان و دانش آموزان بزرگترین سرمایه های این کشورهستند و باید به مسایل فرهنگی آنان نیز بیشتر توجه کنند.

امام جمعه  آشخانه هم با بیان این که دشمنان امروز به شکل های مختلف درصدد هستند تا ذهن جوانان مسلمان را شست و شو دهند گفت: وسوسه های اجتماعی و وسوسه در عمل یکی از بیماری های فرهنگی جامعه است.

وی با گلایه از حضور نیافتن برخی از فرهنگیان در مراسم های معنوی گفت: حضور معلمان و فرهنگیان باعث می شود که دانش آموزان بیشتر الگو بگیرند.

ابوالفضل جنتی سراب مدیر آموزشو پرورش شهرستان نیز در این جلسه  گفت: امسال هزار و ۲۳ نفر در مانه و سملقان در کنکور سراسری به رقابت می پردازند که از این تعداد ۶۵۱ نفر دختر و ۳۷۲ نفر پسر  هستند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته  هزار و ۴ نفر در کنکور سراسری شرکت داشتند که امسال با افزایش 1.8 درصدی تعداد به  هزار و ۲۳ نفر افزایش یافته است.

جنتی  با اشاره به احداث خانه معلم در روستای نادرآباد ابراز کرد: ۵ سوئیت در طبقه اول و ۶ واحد در طبقه همکف است که برای زیباسازی محوطه آن نیاز به کمک دهیاری ها و شهرداری داریم.

مدیر آموزش و پرورش  تصریح کرد‌: ۵ واحد اجاره‌ای در داخل شهر متعلق به آموزش و پرورش است که ماهیانه ۵ میلیون تومان اجاره بها بابت آن پرداخت می شود که اگر ساختمان‌های اداره  آموزش و پرورش جمع بندی و در مکان جدید مستقر شود می توان جلوی هزینه های اضافی را گرفت.

 

نظر شما