هفته دوم لیگ جهانی والیبال؛

دومین شکست متوالی ایران برابر میزبان با حضور بازیکنان قزوینی

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۸:۴۶
کد خبر: ۴۲۳۰۱۸
دومین شکست متوالی ایران برابر میزبان با حضور بازیکنان قزوینی
تیم ملی والیبال کشورمان آخرین دیدار خود در هفته دوم لیگ جهانی را برابر صربستان میزبان این رقابت ها واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، تیم ملی والیبال ایران که "مهدی مرندی" و "علیرضا بهبودی" را در ترکیب خود داشت ضمن شکست 3 بر 1 برابر صربستان متحمل دومین شکست متوالی خود در این هفته از رقابت ها شد.

ملی پوشان کشورمان ست نخست این بازی را با حساب 25 بر 19 به حریف خود واگذار کردند و در ست دوم موفق شدند با حساب 26 بر 24 برنده از زمین خارج شوند اما 2ست بعدی را با نتایج 25 بر 18 و 15 بر 13 به صربستانی ها واگذار کردند.

در این بازی هم بازیکنان قزوینی تیم ملی همانند دیدارهای گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند ولی تیم میزبان با بهره گیری از امتیاز میزبانی موفق شد فاتح این دیدار شود.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران که در بازی نخست خود مقابل بلغارستان پیروز شده بود و در دومین بازی مقابل برزیل مغلوب شده بود با کسب 3 امتیاز به کار خود در هفته دوم لیگ جهانی پایان داد.

سروقامتان والیبال ایران پس از ترک صربستان به کشور باز می گردند تا مسابقات خود را در هفته سوم برابر حریفان در تهران برگزار کنند.

تیم ملی والیبال کشورمان پس از پایان این رقابت ها با دو بازیکن قزوینی خود عازم ریو می شود تا بازی های خود را در المپیک این شهر برگزار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز