معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۱:۰۵
کد خبر: ۴۲۳۰۶۳
نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه یک جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، محمد حسینی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همیشه بحث آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد، اظهارداشت: همه نگاه‌های جامعه به فصل آغاز به کار مدارس بوده هر چند این موضوع یک امر متداول و معمول است اما نوع پیامی که با بازگشایی مدارس به مردم منتقل می‌شود اثرات روانی متعددی را در پی دارد.

وی ادامکه داد: برای آغاز به‌کار مدارس و اجرای پروژه مهر بهتر است از ایده‌های جدید الگو بگیریم تا نوع رفتارها در این رابطه تکراری نباشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید همه دستگاه‌ها خود را برای همکاری با آموزش و پرورش برای اجرای پروژه مهر موظف بدانن، گفت: روستائیان استان با توجه به موقعیت استان بدون شک با مشکلات جدی مواجه هستند و برای جلوگیری از مهاجرت و همچنین نگه‌داشت جمعیت باید همه تلاش کنند تا مشکلات روستائیان به نحو احسنت رفع شود.

حسینی، یکی از سرمایه‌های مهم در هر جامعه‌ را نیروی انسانی آن عنوان کرد و افزود: اگر این نیروی انسانی به خوبی مدیریت نشود خسارات فراوانی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه به لحاظ کمی و کیفی مدارس شبانه‌روزی ظرفیت خوبی در استان دارند که می‌تواند امکان خوبی برای استفاده روستائیان باشد، افزود: رسانه‌ها در فضاسازی افکار عمومی برای هدایت دانش‌آموزان به سمت مدارس شبانه‌روزی می‌توانند بسیار موثر باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به مشکل کمبود فضاهای آموزشی در استان به ویژه در نقاط حاشیه‌ای شهر بیرجند افزود: در شورای آموزش و پرورش از گذشته به این موضوع تأکید شده و اگر این مشکل رفع نشود به یک معضل بزرگ تبدیل می‌شود.

حسینی تصریح کرد: بودجه و اعتبارات برای اجرایی کردن مصوبات شورای آمو.زش و پرورش، نیاز به تصمیم‌گیری برای توزیع بودجه از طریق کمیته برنامه و بودجه استان است.

وی ادامه داد: بحث خانه‌دار شدن مردم با واگذاری مسکن‌های مهر ایده خوبی است اما با وجود مشکلاتی نظیر کمبود فضای آموزشی این مشکلات می‌تواند بار منفی بر این ایده‌ها بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز