رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس:

کشف ، ضبط و معدوم سازی فرآورده های خام دامی غیرمجاز در شهرستان فردیس

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۲۳۰۹۸
کشف ، ضبط و معدوم سازی فرآورده های خام دامی غیرمجاز در شهرستان فردیس
محمد مهدی راهنورد از کشف، ضبط و معدوم سازی فرآورده های دامی غیرمجاز طی بازرسی های صورت گرفته درسطح شهرستان فردیس خبرداد

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " محمد مهدی راهنورد رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس در نشست خبری با خبرنگاران گفت: طبق بازرسی های صورت گرفته توسط اداره دامپزشکی با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس در هفته اول ماه مبارک رمضان از ۶۶ واحد عرضه فرآورده های دامی و ۳ واحد پرنده فروشی بازدید مشترک به عمل آمد.

وی در ادامه گفت: در بازدیدهای انجام شده ۷۰ کیلوگرم مرغ ، ۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد خصوصیات بهداشت ظاهری ، ۳۰ کیلوگرم اسکلت مرغ غیرمجاز ، ۸۲ کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته و ۱۷۸ بسته آلایش بسته بندی تاریخ مصرف گذشته مانند جگر و سنگدان کشف ، ضبط و معدوم شد.
راهنورد در ادامه از کنترل و بازرسی خودروهای حمل فرآورده های خام دامی خبر داد و گفت: از ۲۶ خودروی حمل گوشت و مرغ بازرسی شده نیز با ۶ خودروی متخلف برخورد قانونی صورت پذیرفته است.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فردیس استقلال اداره دامپزشکی شهرستان فردیس از کرج را اقدام مهمی در جهت افزایش کنترل و نظارت واحدهای عرضه گوشت برشمرد و گفت: به دلیل قرار گرفتن شهرستان فردیس در حاشیه استان البرز امکان بازرسی و نظارت دقیق وجود نداشت اما با مستقل شدن این اداره امکان بازرسی دقیق از مهم ترین کالای سبد غذایی مردم شهرستان فردیس فراهم گردید.

وی در پایان گفت: اخطارهای لازم در رابطه با شرایط نگهداری گوشت و مرغ و سایر نکات بهداشتی به واحدهای توزیع کننده گوشت و مرغ داده شده است و درصورت بروز تخلف این اداره نسبت به معدوم کردن فرآورده های غیربهداشتی در محل اقدام خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز