رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیر در شهرکرد برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۰۲:۳۲:۵۲
کد خبر: ۴۲۳۱۳۱
مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیر در شهرکرد برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری: مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیر در مسجد جامع شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ علی گرجی اظهار داشت: مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر امروز ساعت 19 در مسجد جامع شهرکرد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس در 122 نقطه استان از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود، افزود: راهپیمایی روز قدس در شهرکرد روز جمعه 11 تیرماه ساعت 11 صبح از محل میدان امامزادگان دوخاتون(ع) به سمت چهاراه مولوی، خیابان شریعتی، خیابان باهنر و در انتها به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر بیان کرد: بازتولید و بازتعریف مبانی اساسی انقلاب اسلامی در 2 محور استکبارشناسی و استکبارستیزی از اهداف هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

گرجی با بیان اینکه زمینه هوشیاری و آگاهی مردم نسبت به سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی را فراهم کنیم، گفت: مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان را شناسایی و معرفی کنیم و ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با تهدیدات تبیین شود.

وی با بیان اینکه چهره نفاق و سازمان تروریستی منافقان به عنوان ابزار دست استکبار جهانی معرفی شود، تصریح کرد: روحیه ظلم‌ستیزی و دفاع از حقوق واقعی مظلومان را تقویت و به درک و شناخت مردم در زمینه اقدامات و سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی عمق ببخشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اقلام فرهنگی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که با مشارکت مردم و مسئولان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز