رییس کل دادگستری لرستان در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر:

ظالمان و مستکبران به خاطر منافع شخصی خود توان دیدن عدالت را نداشته و ندارند

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۴:۳۵
کد خبر: ۴۲۳۱۴۲
ظالمان و مستکبران به خاطر منافع شخصی خود توان دیدن عدالت را نداشته و ندارند
به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر وگرامیداشت هفته قوّه قضائیه، مراسمی تحت همین عنوان در حوزه علمیه کمالیه خرّم آباد برگزار گردید.

به گزارش  خبرگزاری برنا از  لرستان، به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر وگرامیداشت هفته قوّه قضائیه، مراسمی تحت همین عنوان در حوزه علمیه کمالیه خرّم آباد برگزار گردید.

رییس کل دادگستری لرستان در این مراسم گفت: تقارن هفتم تیر امسال با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیر المومنین علی(ع) خود حقیقتی است که گویای استمرار راه حق و عدالت است، به درستی که شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی رهوی صدیق مکتب عدالت محور جدش امیر المونین بود و همچون ایشان مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید، تاریخ گواه این مطلب است که ظالمان و مستکبران به خاطر منافع شخصی خود توان دیدن عدالت را نداشته و ندارند.

جعفر بدری افزود: امروز نیز همچون گذشته افراد زیاده خواه و یا دولتهای مستکبر با هر گونه حرف حق و ندای عدالت به شدن برخورد می نمایند، شرایط اسفبار امروز بحرین،یمن، سوریه، عراق و سایر ملتهای آزادی خواه جهان و همچنین بازیهای جاهلانه آل سعود در برابر  عدالت خواهی ملتها و برخورد ددمنشانه با عدالت خواهانی همچون شیخ نمر و سایر بزرگان آزادیخواه این کشور نشان می دهد تاریخ همواره در عرصه سیاست تکرار شدنی است.

رییس شورای قضایی استان در ادامه با اشاره به شبهای قدرخاطر نشان کرد: شبهای قدر فرصت مناسبی است که انسان به ارزیابی اعمال خود بپردازد، در روایات متعددی بیان شده است که به حساب خود برسید قبل از آنکه به حسابتان رسیدگی شود، ما نباید به واسطه جایگاه اجتماعی که داریم خود را مبرا از خطا بدانیم، انسان هر روز در معرض امتحانات الهی قرار دارد و قطعا" برطرف نمودن خطاهای احتمالی در روند رو به رشد و تعالی فکری و عملی انسان تأثیر مستقیم دارد.   

لازم به توضیح است دو تن از شهدای هفتم تیر شهیدان حجج اسلام سیّد فخرالدین رحیمی و شهید محمّد حسین صادقی از نمایندگان محبوب و دلسوز لرستان بودند که در حادثه انفجار تروریستی دفتر ریاست جمهوری همراه با شهید بهشتی و دیگر شهدای خانه ملّت به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

گفتنی است که این مراسم  با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار وشهید پرور استان لرستان، رییس کل دادگستری لرستان و معاونین ایشان، کارکنان وقضات دادگستری مرکز استان، روسای سازمانهای تابعه دستگاه قضایی استان و کارکنان این سازمانها، نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین ایشان، روسای دستگاهها وسازمانهای دولتی و غیر دولتی، روحانیون، اساتید دانشگاهها، فرماندهان انتظامی، لشگری و کشوری، بسیجیان وسپاه پاسداران استان، نخبگان ، دانشجویان، وکسبه وبازاریان خرّم آباد باشکوه هرچه تمام در حوزه علمیه کمالیه خرّم آباد برگزار شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز