مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان :

ایجاد نظام پیشنهادات شرکت شهرک های صنعتی استان برای نخستین بار

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۲۳۱۵۹
ایجاد نظام پیشنهادات شرکت شهرک های صنعتی استان  برای نخستین بار
نخستین جلسه نظام پیشنهادات شرکت شهرکهای صنعتی لرستان برگزارشد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نخستین جلسه نظام پیشنهادات شرکت شهرکهای صنعتی لرستان برگزارشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان در این جلسه  اظهار داشت : در راستای نهادینه سازی فرهنگ استفاده از نظام پیشنهادات در این شرکت و با هدف ارتقای سطح علمی و تشویق کارکنان به ارائه ایده های ذهنی توسعه مند در حوزه شهرکهای صنعتی ، اقدام به ایجاد نظام پیشنهادات برای نخستین بار در این شرکت نمودیم .

فرزاد محمدی  گفت : این نظام متشکل از کمیته ارزیابی و دبیرخانه بوده که اعضای کمیته معاونین شرکت و دبیرخانه روابط عمومی می باشد که در ادامه مقرر گردید جلساتی نیز جهت طوفان ذهنی و آموزش های خودگردانی توسط کارکنان شرکت برگزار شود .

وی  افزود : وقتی پیشنهادها و طرح های اولیه در این نظام ارائه می شود، از جوانب مختلف نقد و بررسی شده و اصلاحات لازم روی آن صورت می گیرد و سرانجام به صورت یک پیشنهاد مفید،برای اجرایی شدن به کمیته ارجاع شده و سبب ارتقای علمی و خلاقیت در مجموعه کارکنان می شود.

محمدی بیان کرد : نخستین بذر پیشنهاد تخصصی در نظام " راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی غیر فعال " را به بحث گذاشته و پیشنهادات افراد توسط دبیر جمع آوری و جهت داوری و ارزیابی به کمیته ارجاع تا در آن موانع، چالش ها و راهکارهای موجود برررسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز