مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

دولت یازدهم در اردبیل از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده است

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۶:۰۷
کد خبر: ۴۲۳۲۵۲
دولت یازدهم در اردبیل از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دولت یازدهم شکایتی را در استان اردبیل از هیچ رسانه‌ای نداشته و به استقلال فعالیت رسانه‌ها اعتقاد راسخ دارد.

به گزارش برنا،سید ناصر اسحاقی  اظهار کرد: با آغاز فعالیت‌ دولت یازدهم فضای مطلوب رسانه‌ای فراهم آمده به طوری که در استان دارالارشاد اردبیل خبرنگاران تلاش فراگیری را انجام می‌دهند تا خدمات نظام اسلامی و دولت خدمت‌گزار را به مردم منعکس و در نقطه مقابل خواسته‌ها و مطالبات مردم را نیز به گوش مسئولان برسانند که در فراهم کردن چنین فضایی سعی شده تا کار با آرامش و امنیت خاطر بیشتر انجام شود.

وی با بیان اینکه به استقلال کار رسانه‌ای اعتقاد راسخ داریم و در این نزدیک به سه سال سعی کردیم تا از دخالت‌ها و ورود بی‌مورد به کار رسانه‌ای پرهیز کنیم، افزود: رسانه‌ها کار خطیر و سنگینی را در انجام وظیفه قانونی در حوزه اطلاع‌رسانی بر عهده دارند و در دولت تدبیر و امید فضای خوبی برای این کار فراهم آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هیچ یک از مجموعه‌های دولتی استان از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی شکایتی را در استان اردبیل از هیچ رسانه‌ای نداشته و به استقلال فعالیت رسانه‌ها اعتقاد راسخ دارد.

اسحاقی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید هیچ شکایتی از رسانه‌ها نشده و پرونده‌ای نیز در محاکم قضایی در این زمینه وجود ندارد، افزود: امیدواریم دید تعاملی و نزدیکی بهتر مسؤولان و رسانه‌ها به حل مشکلات و رفع موانع مردم منجر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز