علت درگذشت فرزند شهید دادمان/شب آخر به روایت دوستان مرحوم علی دادمان

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۲۳:۲۱:۰۰
کد خبر: ۴۲۳۴۲۲
علت درگذشت فرزند شهید دادمان/شب آخر  به روایت دوستان مرحوم علی دادمان
علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان، صبح امروز بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

علی دادمان فرزند شهید دادمان صبح امروز بر اثر بیماری سرطان درگذشت. گفته می‌شود  بیماری ایشان در پی حمله بیوتروریستی در خارج از کشور بوده است.

یکی از دوستان مرحوم علی دادمان شب گذشته در صفحه شخصی خود نوشت:

<<در ای سی یو بیمارستان خاتم الانبیا احیا گرفتیم

روضه خوانی نداشتیم دعای قرآن به سرگرفتن را از روی موبایل خواندیم

تمام که شد حاج خانم دست به دعا شد و با لحن محکم و در عین حال پر از اندوهش خداوند را قسم به جلالش به مظلومیت علی مرتضی،به پهلوی فاطمه زهرا،به جگر حسن مجتبی،به سفینه النجاه و لب عطشان حسین که رفتن علی را آسان کن،و او را در آغوش حسین که علی همیشه عزادار او بود میهمان کند...>>

چندی پیش محمد مهدی همت فرزند  سردار شهید حاج ابراهیم همت در یادداشتی به شرح وضعیت علی دادمان فرزند شهید دادمان و بیماری سرطان وی پرداخت و نوشت:
دوستان زیادی جویای حال و احوالات برادر بزرگمان علی آقای دادمان بودند. با کسب اجازه از خانواده ایشان به شرح مختصری می‌پردازم.
علی جان در این چند ماه مرد و مردانه ایستاد و با وجود درد زیادی که قابل تصور نیست و دیگر هیچ مخدری جوابگو نبود با سرطان جنگید.
سرطان ایشان جزو گونه‌های نادر بود که سرعتی بالاتر از تصور داشت.
روز چهارشنبه به‌خاطر درد شدید در ناحیه شکم و اختلال تنفسی برادرمان را به بیمارستان آوردیم و دکترها اذعان داشتند که اگر عمل نگردد تا شب دوام نمی‌آورد.
بخشی از آنچه می‌دانستیم و آنچه بعد از عمل روشن شد به‌شرح زیر است:
غده ایجادشده در روده موجب انسداد روده گردیده که بخشی از روده را سیاه کرده که دکترها مجبور شدند بخشی از آن را بریده و روده را از چرخه خارج کنند.
محتویات‌ روده به داخل شکم ریخته بود که ایجاد عفونت کرده و عفونت وارد خون شده و از طرفی گاز ایجادشده در شکم، ریه را نیز درگیر کرده که در حال حاضر تنفس ایشان با دستگاه انجام می‌گردد.
سلول‌های سرطانی روده و معده و کبد و لگن و کلیه را به اشغال خود در آوردند که به‌خاطر جراحات و عمل جراحی‌ و وضعیت موجود امکان‌ شیمی‌درمانی دیگر وجود ندارد.

 

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
آلودگی های گوناگون زیست محیطی و غذایی مهمترین دلایل افزایش سرطان در ایران هستند. بی دلیل دنبال بیوتروریسم نگردیم.
پاسخ ها
امین
| -
برادر عزیز این آلودگی ها و منشا آن بیو تروریسم است،
ناشناس
| -
من پزشکم و در زمینه بیوتروریسم تحقیق میکنم . قاطعانه به شما میگم که دلیل شیوع بسیار بالای ناباروری و انواع سرطان های بسیار نادر در سنین کم الودگی های غذایی و محیطی ایجاد شده در ایران و سایر کشورهای اسلامی میباشد که همان بیوتروریسم است. پروژه جمعیت کنترل مسلمانان از سالها قبل استارت خورده و به شدت در حال گسترش است.
ناشناس
| -
برای بالابردن اطلاعاتتون در زمینه بیوتروریسم کافی تو اینترنت کلمه بیوتروریسم کشاورزی رو سرچ کنین و ببینین سال ۸۶ که ایران در زمینه تولید گندم خودکفا شده بود چه اتفاقی افتاد که سال ۸۷ مجبور به واردات گسترده گندم الوده از پاکستان شد. گندمی که همه ما از ان خوردیم!!!
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
خدا رحمتش کنه و به مادر بزرگوارش صبر جمیل بده.
saeed
|
-
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
نه براد بیوتروریسم نیست
بهمن نصیری
|
-
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
خداوند به برکت ماه مبارک رمضان رحمتش کند
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
سرطان دریک زمان کوتاه آن هم اینقدر پیشرفته پس اسمش چیه جز بیو تروریسم است
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز