در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر مطرح شد:

شهید طباطبایی نقش ارزنده ای در بسیج و ساماندهی نیروهای مردمی علیه حکومت طاغوت داشت

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۰:۳۹
کد خبر: ۴۲۳۴۳۸
شهید طباطبایی نقش ارزنده ای در بسیج و ساماندهی نیروهای مردمی علیه حکومت طاغوت داشت
مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم سید محمد تقی حسینی طباطبایی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون امنیتی سیاسی استاندار و جمعی از فرمانداران و ائمه جمعه منطقه و مدیران استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم در بقعه شهید حسینی طباطبایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر اظهار داشت: شهید طباطبایی مجاهدت و تلاش فراوانی جهت پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان اینکه، دنیای امروز علیه ایران بسیج شده است.

عنوان کرد: شهید طباطبایی سالهای زیادی تحت تعقیب مستمر ساواک بود همچنین سالهایی را در زندانهای مخوف ساواک تحمل کرد ولی دست از تلاش و مجاهدت برنداشت و در این مسیر جز به خدا و ترویج شعار اسلامی و اهداف انقلاب که همانا خط سرخ علوی بود نمی اندیشید.

وی با عنوان اینکه، ماه مبارک رمضان فرصت افزایش نورانیت و شبهای آن زیباترین شبهای تاریخ است ادامه داد: شهید آیت الله سید محمد تقی طباطبایی یکی از مبارزان علیه حکومت ستم شاهی بود و نقش ارزنده‌ای در بسیج و ساماندهی نیروهای مردمی علیه حکومت طاغوت داشت.

سلیمانی با اشاره به، در خطه سیستان پرچم انقلاب بر دوش سید محمدتقی حسینی طباطبایی بود خاطرنشان کرد: شهید طباطبایی از فکر و اندیشه امام دفاع کرد و در برابر کسانی که در مقابل امام قرار داشتند به مبارزه برخواست.

شهید طباطبایی عالمی بصیر بود

امام جمعه شهرستان زابل اظهار داشت: شهید طباطبایی به عنوان عالمی مجاهد به عنوان و زینت عالمیت و علم مجهز شده بود.

حجه الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا افزود: عالم واقعی به کسی اطلاق می شود که هم ردیف ملائک شده باشد که در این راستا شهید طباطبایی به شایستگی و با مجاهدت ها به این درجه رسیده بود.

وی افزود: آیت الله شهید حسینی طباطبایی عالمی بصیر بود که کلیت امور انقلاب، بیداری مردم و آشنایی مردم خطه سیستان با افکار امام راحل عظیم‌الشأن را در دست داشت و چگونگی نشر اعلامیه‎های امام را مدیریت می ‎کرد.

خطیب جمعه شهرستان زابل خاطرنشان کرد: هر کس که به ۲ زینت علم و جهاد دست یابد همانند شهید بهشتی‎ها و حسینی طباطبایی ها پاداش عظیمی در نزد پرودگار خواهد داشت.

منبع : اوشیدا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز