اهداء گل شاخه بریده در تقاطع های سطح شهر مشهد

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۴:۵۸
کد خبر: ۴۲۳۷۰۴
اهداء گل شاخه بریده در تقاطع های سطح شهر مشهد
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: گل فروشان ساماندهی شده هر چهارشنبه در یکی از تقاطع های سطح شهر به شهروندان گل رایگان هدیه می دهند.

احمد محبی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد عنوان کرد: از ابتدای آبان ماه سال جاری با اجرای طرح ساماندهی گل فروشان سطح شهر 40 نیروی واجد شرایط پس از گذراندن کلاس های آموزشی، با لباس های متحدالشکل، کارت شناسایی و گلدانی مخصوص به حمل شاخه های گل  در26 تقاطع سطح شهر نسبت به عرضه گل با درجه کیفی و نصب برچسب قیمت اقدام نموده اند.

وی در ادامه افزود: در راستای آشنایی بیشتر شهروندان با گل فروشان ساماندهی شده و ترویج فرهنگ اهداء گل در بین شهروندان با اجرای طرح چهارشنبه های لبخند در روزهای چهارشنبه همزمان با روز زیارتی امام رضا علیه اسلام به زائرین و ساکنین شهر مشهد گل هدیه میشود.

محبی تصریح کرد: در این طرح شهروندان هر چهارشنبه از نیروهای گل فروش مستقر در یکی از تقاطع های سطح شهر در ازای لبخند یک شاخه گل رایگان هدیه می گیرند.

وی با تاکید بر نظارت مداوم این سازمان بر گل فروشان بیان کرد: شهرداری در طرح ساماندهی گل فروشان سطح شهر با ایجاد گشت های نظارتی از عرضه گل به صورت غیر رسمی و بدون بر چسب قیمت توسط گل فروشان غیرمجاز جلوگیری می نماید که شهروندان می توانند جهت ارائه انتقادات و پیشنهادات خود و در صورت مشاهده گل فروشان غیر مجاز و فاقد فرم شهرداری با سامانه ارتباطات مردمی 137 تماس حاصل نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز