مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان خبرداد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره)

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۳:۱۹
کد خبر: ۴۲۴۰۰۵
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره)
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) خبرداد.

فرزاد محمدی افزود: در راستای اجرایی نمودن این تفاهم نامه جلسه ای باحضور مدیرکل و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در محل کمیته امداد استان برگزار شد.

 محمدی با اشاره به پایلوت بودن استان لرستان در راستای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : با اجرایی شدن این تفاهم نامه اشتغال پایدار مدد جویان استان فراهم خواهد شد.

وی افزود: از اهداف مهم این تفاهم، معرفی نماینده کاریابی کمیته امداد برای استقرار در شهرک صنعتی شماره 2 خرم آیاد و پرداخت بیمه سهم کارفرما در صورت پذیرش مددجو از طرف کمیته امداد و همچنین عضویت نماینده معرفی شده از طرف کمیته امداد در کلینیک سیار و حضور در جلسات ماهیانه با کارفرمایان شهرک برای معرفی خدمات کمیته امداد و کاریابی برای مددجویان ، تخصیص فضای فیزیکی به عامل کاریابی معرفی شده از طرف کمیته امداد ، در مرکز کسب و کار خرم آباد می باشد .

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان اجرایی شدن تفاهم نامه را ضروری دانسته و گفت: این مرکز تعداد 50 مددجوی فارغ التحصیل و دانشجوی تحت پوشش جهت ایجاد کسب و کار در شهرکها و نواحی صنعتی معرفی نموده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز