تیم ملی دوچرخه‌سواری در سرعین اردو زد

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۲:۰۳:۱۵
کد خبر: ۴۲۴۰۴۴
تیم ملی دوچرخه‌سواری در سرعین اردو زد
تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان دومین مرحله از اردوی آمادگی خود را برای حضور قدرتمندانه در المپیک ریو در سرعین استارت زدند.

به گزارش برنا،در اردوی برپا شده تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان که عصر امروز با حضور سرمربی و بازیکنان پیگیری شد، هفت دوچرخه‌سوار و رکابزن ماهر کشورمان در اردوی تیم ملی در سرعین حاضر شدند تا میهمان شهر چشمه‌های بهشتی بوده و خود را برای المپیک ریو آماده کنند.

در این اردو از جمع هفت دوچرخه‌سوار کشورمان سه رکابزن مسافر ریو می‌شود تا بتوانند در المپیک تابستانی حضور قدرتمندانه‌ای را تجربه کنند.

این اردو که با کیفیت مناسب و مورد رضایت سرمربی، رکابزنان و نماینده فدراسیون در شهر سرعین به دلیل ارتفاع مناسب از دریا، آب و هوای مطلوب و محل تمرینات مناسب برگزار شده به 95 درصد آمادگی تیم برای حضور قدرتمندانه در رقابت المپیک منجر شده است.

تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان تا 15 تیرماه اردویش را در سرعین ادامه می‌دهد تا از بین رکابزنان سه نفر برای حضور در المپیک برگزیده و انتخاب شوند.

دومین اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در حالی در سرعین در حال برگزاری است که رکابزنان امروز 230 کیلومتر مسیر اردبیل – سرعین تا آستارا و خلخال تا گردنه اسالم را رکاب زدند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز