به منظور ظرفیت های تولید، میزان اشتغال:

معاون اول رییس جمهور از چهار واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۱:۵۹:۱۶
کد خبر: ۴۲۴۰۹۵
معاون اول رییس جمهور از چهار واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد
دکتر اسحاق جهانگیری با حضور در شهرستان رباط کریم، به همراه وزیر صنعت، معدن وتجارت و استاندار تهران از کارخانه های ال سی من، پارمدیک، فن نیرو و نیلپر در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد و در جریان ظرفیت های تولید، میزان اشتغال و مشکلات این مجموعه ها قرار گرفت.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، دکتر اسحاق جهانگیری دیروز عصر با حضور در شهرستان رباط کریم، به همراه وزیر صنعت، معدن وتجارت و استاندار تهران از کارخانه های ال سی من، پارمدیک، فن نیرو و نیلپر در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد و در جریان ظرفیت های تولید، میزان اشتغال و مشکلات این مجموعه ها قرار گرفت.

کارخانه تولید پوشاک ال سی من با سابقه 35 سال در امر تولید و توزیع البسه مردانه با بیش از 40 نمایندگی و عاملیت فروش در سطح کشور فعالیت دارد. این کارخانه در فاز اول با توان تولید 1200 دست کت و شلوار، 1500 شلوار فاستونی و کتان و 1500 پیراهن در یک شیفت کاری فعالیت دارد و قرار است در فاز دوم با تولید پالتو، کاپشن و بارانی تولیدات خود را تکمیل کند.

کارخانه پارمدیک نیز تولید کننده تخت های اتاق عمل، تخت های بستری و تخت زایمان است که ظرفیت تولید آن 2 هزار دستگاه تخت و چراغ اتاق عمل و 10 هزار تخت بستری در سال است . کارخانه پارمدیک با 75 نفر کارمند فعالیت می کند.

کارخانه فن نیرو تولید کننده آب شیرین کن صنعتی از نوع حرارتی است که در حال حاضر در سال 40 دستگاه تولید می کند و تعداد کارکنان این کارخانه نیز 150 نفر است.

کارخانه نیلپر تولید کننده مبل و صندلی خانگی و اداری است که با حدود 150 کارگر سالانه در حدود 500 هزار دستگاه مبل و صندلی خانگی و اداری تولید می کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین  در نشستی با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم گفت، دولت اطلاع دارد که برخی افراد واردات میلیاردی انجام می دهند و از پرداخت مالیات و عوارض فرار می کنند که باید این افراد شناسایی شوند و از آنها مالیات اخذ شود.

وی افزود،

بازدید از چهار واحد تولیدی و صنعتی باعث شد انرژی و روحیه پیدا کنم چرا که پیش از بازدید تصور می کردم با واحدهایی مشکل دار مواجه خواهم شد اما خوشبختانه هر چهار واحد تولیدی به شکل مناسب در حال فعالیت بودند.

 

جهانگیری اظهار داشت، متاسفانه برخی تلاش می کنند که فضایی مبهم و تیره و تار در جامعه بوجود آورند که البته این گونه تلاش ها به ضرر کشور تمام خواهد شد.

وی تاگید کرد، یکی از مطالبات جدی صنعتگران تامین منابع مالی است و البته نظام بانکی برای این موضوع در تلاش است .

 

معاون اول رییس جمهور در پایان گفت، هر ایرانی دلسوز و هر کسی که به آینده فرزندان این کشور می اندیشد باید بداند که در مقطع فعلی هیچ چیزی واجب تر و مهم تر از تولید و سرمایه گذاری در کشور وجود ندارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز