فرماندار محمودآباد خبر داد:

برپایی نمایشگاه ملّی گل و گیاه در محمودآباد

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۹:۰۳
کد خبر: ۴۲۴۲۹۴
فرماندار شهرستان محمودآباد شامگاه روز سه شنبه از برپایی نمایشگاه ملّی گل و گیاه در محمودآباد خبر داد.

جلسه کارگروه آب و خاک و کشاورزی شهرستان محمودآباد شامگاه سه شنبه به ریاست یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد و معاون فرماندار و بخشداران مرکزی و سرخرود و سایر اعضای این کارگروه در محل فرمانداری محمودآباد تشکیل شد.

یحیی یوسف پور، فرماندار محمودآباد، طی سخنانی در این جلسه گفت: در راستای نمایش پتانسیل های شهرستان محمودآباد در حوزه گل و گیاه در نظر است در نیمه دوم شهریور ماه سالجاری نمایشگاه ملّی گل و گیاه در شهرستان محمودآباد برپا شود.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد یک فرصت گردشگری به منظور معرفی شهرستان محمودآباد و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و مسافران و آشنایی آنها با انواع گل و گیاه پرورش یافته در استان مازندران و بالاخص شهرستان محمودآباد و همچنین ایجاد بستری برای تبادل زمینه های آموزش و فناوری های مرتبط در حوزه کشت و نگهداشت گل و گیاه برگزار میگردد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ادامه داد: کشت گل و گیاه یکی از حرفه های پرسود کشاورزی بشمار می رود که درآمدهای میلیاردی را برای بیش از  80 کشور دنیا که در این حوزه فعال هستند با خود به همراه دارد.

نماینده عالی دولت در محمودآباد با اشاره به اینکه بیش از 78 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان زیر کشت گل و گیاه رفته افزود: بیش از 622 نفر در محمودآباد در این بخش در حال فعالیت هستند.

یحیی یوسف پور گفت: با توجه به تلاش های صورت گرفته سال گذشته شهرستان محمودآباد در سال گذشته رتبه اول استان در حوزه تولید و عرضه گل و انواع گیاه را به خود اختصاص داده و درصدد آن هستیم محمودآباد را به عنوان پایتخت گل و گیاه شمال کشور مطرح نمائیم.

وی در خاتمه گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته از 21 شهریور ماه سالجاری آغاز و تا 26 شهریور ادامه خواهد داشت و در این نمایشگاه انواع گل زینی شامل گلهای زینی ، آپارتمانی و ساختمانی با مشارکت کلیه فعالان عرصه گل و گیاه در استان مازندران برپا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز