استاندار فارس:

ملتی که نیروهای حافظ امنیت قوی داشته باشد آزاد و سربلند زندگی خواهدکرد

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۵:۵۶
کد خبر: ۴۲۴۳۸۸
ملتی که نیروهای حافظ امنیت قوی داشته باشد آزاد و سربلند زندگی خواهدکرد
استاندار فارس گفت: حافظان امنیت هر کشور، نیروهای نظامی آن می باشند و هر ملتی که از نیروهای حافظ امنیت قوی و با درایت برخوردار باشد قطعا آزاد و سرافراز زندگی خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سید محمد علی افشانی، در مراسم گرامیداشت سربازان جان باخته حادثه تاسف بار واژگونی اتوبوس که با حضور نماینده ولی فقیه در ارتش، امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد ضمن عرض تسلیت عروج این به حق پیوستگان به پیشگاه مقام معظم رهبری و خانواده های داغدار اظهار داشت: بدون شک سربلندی و آزادی امروز ملت ایران حاصل از خود گذشتگی و فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی خاصه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار فارس افزود: همه افراد خصوصاً کسانی که در میادین جنگ حضور داشتند شاهد رشادتها و از خودگذشتگی های ارتشی های سرافراز بویژه در اوایل جنگ بودند.
وی گفت: خوشبختانه امروز نیروهای نظامی خصوصاً ارتش، هم از نظر آمادگی نظامی و هم از نظر تجهیزات و ادوات در موقعیتی ممتاز قرار دارد.
افشانی به عهدنامه مالک اشتر اشاره کرد و ابراز داشت: درجه اهمیت ارتش به قدری بالا می باشد که حضرت علی(ع) زمانی که طبقات جامعه را برای مالک معرفی می کند اول  از همه، نظامیان و در مراحل بعد قضات دادگستری و سایر مسئولان و مدیران را معرفی می نماید که  این بیانگر اهمیت امنیت در هر جامعه ای می باشد.
وی افزود: به همین دلیل مردم ما قدردان از خود گذشتگی و فداکاری این عزیزان در عرصه های مختلف خواهند بود.
 افشانی به حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس که منجر به عروج  تعدادی از سربازان ارتش شد اشاره کرد و گفت: این حادثه برای همه خصوصاً خدمتگزاران مردم بسیار دردناک و غم اگیز بود و این حادثه را بار دیگر به خانواده این عزیزان تسلیت می گویم و به آنها اعلام می کنم که در غم شما شریک هستم و خود را صاحب این غم می دانم.
استاندار فارس خطاب به خانواده مصدومان این حادثه نیز اظهار داشت:  استانداری، فرمانداری اورژانس و نیروهای نظامی و انتظامی از همان ابتدا تلاش گسترده ای کردند که این عزیزان را در کوتاه ترین زمان ممکن به بیمارستان منتقل کنند.
وی ادامه داد: در بیمارستان نیز تیم پزشکی و درمانی تمام تلاش خود را برای درمان همه 54 نفری که وارد بیمارستان شدند، و امیدواریم که تمام مصدومین هرچه سریعتر شفای عاجل پیدا کنند و به دامن خانواده های خود باز گردند.
 افشانی گفت: هر آنچه از دستمان برآید کوتاهی نخواهیم کرد و از امیر پوردستان و نماینده ولی فقیه در ارتش که از ابتدا تا کنون تلاش کردند که مشکلات این عزیزان مرتفع شود تشکر می نمایم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز