درخواست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان:

رسانه ها کمک کنند تا فضای ورزش استان ، المپیکی و پارالمپیکی شود

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۰:۲۶
کد خبر: ۴۲۴۴۰۳
رسانه ها کمک کنند تا فضای ورزش استان ، المپیکی و پارالمپیکی شود
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان جهت ایجاد انگیزه برای ورزشکاران سهمیه دار ریو از رسانه ها خواست تا در فرصت باقی مانده تا مسابقات، فضای ورزش استان را المپیکی و پارالمپیکی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان، در نشستی که عصر دیروزدر دفتر معاونت توسعه ورزش ادره کل با مسئولان برگزاری مسابقات ریو انجام شد ، مسائل و مشکلات اعزام کاروان ورزشی به المپیک ریو 2016 بررسی شد.

در این نشست با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزشکاران اعزامی به المپیک و پارالمپیک ریو ، بحث و تبادل نظر پیرامون معرفی نفرات و مشکلات موجود ادامه یافت که تغییرات جدی در فضای ورزش استان برای تبلیغات بیشتر برای ورزشکاران مهمترین مصوبه و خواسته این ورزشکاران بود.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان نیز جهت ایجاد انگیزه برای ورزشکاران سهمیه دار ریو از رسانه ها خواست تا در فرصت باقی مانده تا مسابقات، فضای استان را المپیکی و پارالمپیکی کنند.

طی اطلاعیه این واحد نشریات ، خبرگزاری ها و رسانه ها یی که بیشترین کمک را در انعکاس اخبار ویژه این ورزشکاران داشته باشند و پوشش خبری مناسبی برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان انجام دهند مورد تقدیر اداره کل ورزش و جوانان لرستان قرار خواهند گرفت.

معصومه خدابخشی ( تیراندازی)، سجاد محمدیان( پرتاب وزنه) ، محسن کاییدی( پرتاب وزنه و نیزه)، حامد امیری( پرتاب وزنه)، حمزه ندری( جودو نابینایان) ، مصطفی بهرامی( مربی تیم دو و میدانی ) و نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک رادارند از جمله محمد فتحی گنجی( پرتاب نیزه)، سکینه کشوری ( والیبال نشسته) ایمان بگ زاده( بسکتبال با ویلچر) و مهدی آقا جانی ( داور بسکتبال با ویلچر) ورزشکاران پارالمپیکی استان هستند و آروین معظمی گودرزی دوچرخه سوار لرستانی نیز تنها ورزشکاری است که از لرستان تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک ریو شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز