به همت پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل

دستگیری ۲ قاچاقچی ماده مخدر شیشه در اردبیل

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۳:۵۷
کد خبر: ۴۲۴۴۱۶
دستگیری ۲ قاچاقچی ماده مخدر شیشه در اردبیل
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری 2 قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف 798 گرم ماده مخدر شیشه خبر داد.

به گزارش برنا،محمد خیرخواه بشر صبح امروز در جریان دستگیری قاچاقچیان عامل شیشه در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه دو قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار پس از خرید مقادیر قابل توجهی شیشه قصد انتقال آن به مرکز استان با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند را دارند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل قرار گرفت.

وی افزود: پس از مشخص شدن صحت گزارش‌های واصله دو اکیپ از مأموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی در محور «سرچم» استقرار و نسبت به کنترل خودروهای عبوری اقدام، کردند که هنگام انجام این مأموریت خودروی مورد استفاده قاچاقچیان شناسایی و با اقدام به موقع مأموران پلیس متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به دستگیری هر دو قاچاقچی در این عملیات گفت: در بازرسی از قاچاقچیان 798 گرم شیشه و 17 گرم تریاک کشف و خودروی آنها توقیف شد.

خیرخواه‌بشر از عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و عنوان کرد: تلفن 110 و 130 پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی پیرامون فعالیت‌های قاچاقچیان است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز