در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دورودمطرح شد:

تاکید بر توسعه کتابخانه های روستایی /لزوم همکاری دستگا های اجرایی در برگزاری جشنواره کتابخوان رضوی

۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۳:۴۹
کد خبر: ۴۲۴۴۳۲
تاکید بر توسعه کتابخانه های روستایی /لزوم همکاری دستگا های اجرایی در برگزاری جشنواره کتابخوان  رضوی
اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان دورود در سال جاری با حضور فرماندار دورود، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان و سایر اعضای انجمن برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری برنا از دروود لرستان ، در این جلسه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دورود برگزار شد، رضا مختارپور سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، اظهار داشت : با  پی گیری های مستمری که صورت گرفت مشکل کمبود نیروی انسانی کتابخانه های عمومی شهرستان دورود با اختصاص دو نفر به کتابخانه های عمومی این شهرستان حل و فصل گردید.

وی توضیحاتی در مورد چگونگی برگزاری ششمین جشنواره کتابخوان رضوی نیز ارائه کرد و خواستار همکاری و مساعدت دستگاهها و ادارات شهرستان در خصوص برگزاری هرچه بهتر این برنامه مهم فرهنگی شد.

مختارپور در ادامه با اشاره به اینکه فراخوان راه اندازی کتابخانه های روستایی در روستاهای بیش از 1500 نفر جمعیت از طریق فرمانداری شهرستان ها به دهیاران ابلاغ شده است، بیان داشت :در همین راستا کتابخانه عمومی ملاصدرا کاغه بعد از چند سال مجددا بازگشایی شد.

در ادامه جلسه نعمتی فرماندار شهرستان دورود و رییس انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان ضمن خوش آمدگویی به اعضای انجمن، به قرائت دستور جلسه پرداخت و از یاراحمدی رییس اداره شهرستان  خواست گزارشی از عملکرد  فعالیت های انجام شده کتابخانه های عمومی در سال 94 ارائه کند .

در پایان جلسه نیز پس از ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان دورود توسط رییس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان و بحث و تبادل نظر میان اعضای انجمن، مصوبات مربوطه به تصویب و امضای حاضرین در جلسه رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز