سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۱:۲۷
کد خبر: ۴۲۴۶۵۳
سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شد
در مراسمی با حضور معاون نظارت ،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور ،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ،سرپرست و جمعی از اساتید پردیس های آیت الله کمالوند و علامه طباطبایی و جمعی از اصحاب رسانه ؛ دکتر حسین پیریایی به عنوان سرپرست مدیریت امور پردیس های استان لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،در مراسمی با حضور معاون نظارت ،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان کشور ،مدیرکل آموزش و پرورش لرستان ،سرپرست و جمعی از اساتید پردیس های آیت الله کمالوند و علامه طباطبایی و جمعی از اصحاب رسانه ؛ دکتر حسین پیریایی به عنوان سرپرست مدیریت امور پردیس های استان لرستان معرفی شد.

پیریایی که دکترای مدیریت آموزشی دارد ،24سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در این مدت علاوه بر تدریس در مراکز آموزشی ، بیش از 15سال در مراکز دانشگاهی تدریس کرده است .

وی سابقه کار در حوزه صف و ستاد را در کارنامه کاری خود دارد و علاوه بر تالیف 2کتاب  بیش از 20مقاله علمی پژوهشی را به رشته نگارش درآورده است .

پیریایی در آئین معارفه خود تاکید کرد : خوشحالم به عنوان شخصی از بدنه حامیان و همراهان دولت  تدبیرو امید فرصت خدمت در این کسوت مهم و تاثیر گذار را پیدا کرده ام وتلاش خواهم کرد با همفکری ، هم افزایی و همراهی صاحب نظران و دلسوزان تعلیم و تربیت ،مسیر ارتقای کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان را دنبال کنم .

گفتنی است که پیش از این دکتر فروزان ادیب فر علاوه بر سرپرستی پردیس فرهنگیان آیت الله کمالوند عهده دار این مسئولیت بود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز