مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد؛

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲بار زنگ تلفن آتش نشانی به صدادرآمد

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۶:۱۱
کد خبر: ۴۲۴۹۰۴
در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲بار زنگ تلفن آتش نشانی به صدادرآمد
ابوالفضل ذوالقدر گفت: در روز هشتم تیرماه آتش نشانان قزوین در 22 عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی قزوین در 24ساعت گذشته روز سه شنبه هشتم تیرماه، 22عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات به مرکز فرماندهی عملیات 125 آتش نشانی قزوین خبر داده شد.

ذوالقدر از مهمترین عملیات های این روز واژگونی خودروی پژو 405 واقع در سه راهی ناحیه شهری چوبیندر عنوان کرد و افزود: در ساعت 16 و 50 دقیقه با اعلام وقوع تصادف یک دستگاه پژو 405 با جرثقیل، نیروهای امداد و نجات ایستگاه های 3 و 8 این سازمان به محل اعزام و با توجه به گیر کردن سرنشین خودروی پژو درون خودرو، با استفاده از تجهیزات نجات هیدرولیک وی را که مردی 47 ساله بود و در حالت بیهوشی قرار داشت، از داخل خودرو خارج کرده و تحویل کارکنان اورژانس نمودند.

ذوالقدر با اشاره به وقوع حادثه انفجار پست برق در خیابان شهید بابایی تصریح کرد: در نیمه شب این روز با اعلام انفجار پست برق آتش نشانان ایستگاه شماره 2 این سازمان در محل حضور یافته و ضمن ایمن سازی محل با همکاری پرسنل اداره برق حادثه را مرتفع کردند.

وی با اعلام تلاش آتش نشانان قزوین در عملیات برون شهری آتش سوزی جایگاه زباله جاده بوئین زهرا گفت: در ساعت 23 و 56 دقیقه نیروهای اطفاء حریق آتش نشانی قزوین با حضور در جایگاه زباله ای در نزدیکی اردوگاه شهید رجایی جاده بوئین زهرا، نسبت به مهار نمودن شعله های آتش اقدام نموده و از سرایت آن به نقاط دیگر جلوگیری بعمل آوردند.

ذوالقدر از دیگر عملیات های این روز را محبوس شدن در کابین آسانسور، آتش سوزی خودروی پژو، محبوس شدن حیوانات، آتش سوزی علف های هرز و کلش های گاوداری عنوان کرد و از شهروندان خواست تا با رعایت موارد اولیه ایمنی از بروز اینگونه حوادث در لحظات اولیه جلوگیری نمایند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام وقوع  291 مورد عملیات در سه ماهه نخست سال 95 افزود: با توجه به آمار مشابه سال 94 با وقوع 392مورد عملیات، شاهد کاهش 34 درصدی حوادث در شهر قزوین بوده ایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز