معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد:

نظارت مستمر بر موسسات و آموزشگاههای فرهنگی هنری استان سمنان

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۴:۵۲
کد خبر: ۴۲۴۹۲۸
نظارت مستمر بر موسسات و آموزشگاههای فرهنگی هنری استان سمنان
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر نظارت و کنترل بر موسسات و آموزشگاههای فرهگی هنری که مجوز فعالیت دریافت کرده اند به صورت مستمر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، سیما رجبی در دومین نشست معاونت فرهنگی و هنری در سالجاری گفت: نظارت، بازدید و تهیه گزارش از نحوه فعالیتت و اظهار نظر در خصوص فعال یا غیرفعال بودن آموزشگاهها و موسساتی که در سال ٩٤ و سنوات قبل مجوز فعالیت دریافت کرده اند به صورت مستمر انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ادارات شهرستانهای تابعه نیز مسوول نظارت، پیگیری و بازدید از نحوه فعالیت و برنامه های موسسات و کانون های آگهی، آموزشگاهها و ... شهرستانی هستند.

وی متذکر شد: کلیه برنامه های فرهنگی و هنری مصوب با موسسات دارای مجوز و دارای دفاتر مالی پلمپ شده مورد تفاهم قرار گیرد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست از مشارکت همکاران در برگزاری روز استان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به خصوص همکارات شهرستان سمنان تجلیل کرد.

دومین نشست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان پنج مصوبه داشت که پیگیری و رسیدگی به شکایات و اعتراضات واصله از آموزشگاهها و موسسات در اسرع وقت، نظارت کامل روسای ادارات شهرستانها بر روند هزینه کرد اعتبارات از جمله این مصوبات بود.

 

نظر شما