ووشوکار شاهرودی به اردوی تیم ملی ووشوی جوانان دعوت شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۷:۱۷
کد خبر: ۴۲۴۹۴۳
ووشوکار شاهرودی به اردوی تیم ملی ووشوی جوانان دعوت شد
مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان ایران در بخش ساندای پسران برگزار شد و نفرات راه یافته به اردو در اوزان مختلف مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان ؛ ششمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان طی روزهای 4 الی 10 مهرماه به میزبانی بلغارستان و در شهر بورگاس برگزار خواهد شد.
بر این اساس، ووشوکاران جوان مسابقات انتخابی را برگزار کردند و 16 سانداکار راه یافته به اردو مشخص شدند.
همچنین بین دو نفر برتر هر وزن، یک رقابت انتخابی دیگر برگزار شد.طبق تصمیم کادر فنی، بین دو سانداکار برتر هر وزن مسابقه انتخابی برگزار می شود و هر ووشوکاری که به دو پیروزی دست یابد به عنوان نفر فیکس وزن خود انتخاب می شود.
ابولفضل اسدی در وزن 52 کیلوگرم باتوجه به این که پایین ترین وزن را داشت و این وزن ازشلوغ ترین وزن بود قرار گرفت. اسدی در بازی اول با حریفی از لرستان روبرو شد و در دو راند هوشمندانه به برتری دستیافت ویک ساعت بعد بازی دوم، با حریف مازنی که دور اول استراحت کرده بود آغاز شد. راند یک با برتری ووشو کار مازنی به پایان رسید. در راند دوم حریف باز هم چند امتیاز جلو بود و اوج حساسیت و هیجان زمانی بود که  ابولفضل با تیزهوشی با گرفتن دوخروج از حریف بدقلق مازنی در چند ثانیه آخر بازی را به راند سوم کشاند. و در راند3 ابوالفضل اسدی برنده بازی شد. با این برد ابولفضل نیمی از راه برای اردونشینی و ماندن در جمع ملی پوشان ووشو ایران را طی کرده بود. در بازی سوم ابولفضل اسدی با تسلط کامل از پس حریف زنجانی برآمد. در نهایت ابولفضل اسدی پرافتخارترین سانداکار استان در رده جوانان در کمتر از4 ساعت با انجام 3 بازی سخت و 3 برد به اردو تیم ملی دعوت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز