رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان:

باید طرح ها با جدیت و توجه صحیح پیگیری شوند

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۶:۲۷
کد خبر: ۴۲۵۳۲۷
باید طرح ها با جدیت و توجه صحیح پیگیری شوند
مدیران دستگاه ها باید تا فردا این برش و برنامه ها را به استانداری تحویل دهند و همچنین وضعیت پروژه ها قبل و بعد از دولت تدبیر و امید و همچنین وضعیت پروژه ها تا پایان سال ۹۴ را گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان  گفت: مدیران دستگاه ها باید تا فردا این برش و برنامه ها را به استانداری تحویل دهند و همچنین وضعیت پروژه ها قبل و بعد از دولت تدبیر و امید و همچنین وضعیت پروژه ها تا پایان سال ۹۴ را گزارش دهند.

علی هادی چگنی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بیان کرد: با توجه به اینکه مشکلاتی از قبیل چک های برگشتی و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها برای دریافت اعتبارات حذف شده لازم بوده که مدیران برای انجام پروژه ها از محل سال ۹۴ اقدام کنند.

وی افزود: از آنجا که در بحث اقتصاد مقاومتی اعتبارات فقط در زمینه های ملی افزایش می یابد باید طرح ها با جدیت و توجه صحیح پیگیری شوند.

هادی چگنی خاطر نشان کرد: خوشبختانه بحث پیشرفت فیزیکی برای پروژه های زیرساختی مانند راه آهن و ... حذف شده ولی از آنجا که استان ما نه پالایشگاه نفت دارد ، نه از نفت استفاده می کند و سالانه ۸ میلیارد تومان هم صرف حمل و نقل در این بخش به استان می کند، پیشنهاداتی برای استفاده از ظرفیت های این بخش تهیه کرده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز