استاندار لرستان در جلسه هم اندیشی با اعضاء شورای شهر خرم آباد:

لزوم رشد فرهنگ مطالبه گری شهروندان برای توسعه شهر خرم آباد/فقر مطالبه گری برای ارتقا وضعیت عمومی شهر

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۳:۴۸
کد خبر: ۴۲۵۳۵۵
لزوم رشد فرهنگ مطالبه گری شهروندان برای توسعه شهر خرم آباد/فقر مطالبه گری برای ارتقا وضعیت عمومی شهر
توسعه و سازندگی شهر خرم آباد در گرو حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،م نماینده عالی دولت در لرستان  گفت: توسعه و سازندگی شهر خرم آباد در گرو حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

هوشنگ بازوند  در جلسه هم اندیشی با اعضاء شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه رونق اقتصادی و رشد و توسعه شهر خرم آباد منوط به سرمایه گذاری بخش خصوصی است،گفت:شورای شهر و شهرداری می بایست تسهیلات مناسبی برای حضور بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاران در نظر بگیرد.

بازوند با اشاره به برخی کارشکنی ها که موجب فرار سرمایه گذاران می شود،گفت:مردم از ما انتظار دارند برنامه ها و پروژه های بزرگی برای شهر تعریف کنیم و پروژه های بزرگ نیز تنها با فعالیت بخش خصوصی اجرایی میشود.

استاندار لرستان با ذکر این نکته که ارزیابی مردم از عملکرد ما در انتخابات نشان داده خواهد شد،گفت:انتظار من از شورای شهر این است که طرح و برنامه های کلانی را برای خرم آباد پیگیری کنند و برای رشد و آبادانی شهر با سرمایه گذاران مذاکره نمایند.

بازوند با بیان اینکه نتیجه تاخیر در آغاز به کار زیرگذر گلدشت فرصت سوزی برای شهر بود،گفت:اگر خرم آباد را با سایر مراکز استانها مقایسه کنیم متوجه فقر مطالبه گری می شویم و برای ارتقا و بهبود وضعیت عمومی شهر لازم است در وهله اول فرهنگ مطالبه گری را تقویت کنیم.

استاندار لرستان بلند مرتبه سازی در مسیر خیابان شریعتی تا ماسور را موجب بهبود سیمای شهری و افزایش در آمدهای شهرداری دانست و گفت:شهرداری لازم است برای تشویق بلند مرتبه سازی در این مسیر تسهیلات و تخفیف مناسب برای کاهش عوارض برای سرمایه گذاران در نظر بگیرد.

بازوند با بیان اینکه فاصله سرانه در آمد و سرانه مصرف در خرم آباد زیاد است،گفت:سرانه درآمدی پایین موجب شده است شهروندانی فقیر داشته باشیم و به همین نسبت توان مالی شهرداری نیز کم است و حل این مشکل در گرو رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار می باشد.

گفتنی است این جلسه در سالن جدید الاحداث شورای شهر و با حضور معاون عمرانی،فرماندار،مدیرکل امور شهری، مدیرکل حوزه استاندار و شهردار برگزار شد و تعدادی از اعضاء شورای شهر به طرح نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز