سخنگوی شورای اسلامی شهر کــرج :

افزایش درآمد های پایدار با مدیریت یکپارچه شهری امکانپذیر خواهد بود

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۲۵۵۳۲
افزایش درآمد های پایدار با مدیریت یکپارچه شهری امکانپذیر خواهد بود
سخنگوی شورای شهر کرج اظهار داشت: مدیریت یکپارچه شهری، افزایش درآمدهای پایدار شهری را در پی خواهد داشت و همچنین می‌تواند منجر به کاهش هزینه، افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهرها و سرعت در اجرای فعالیت‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، غفور قاسمپور بیان داشت: مدیریت یکپارچه شهری به‌عنوان یک روش اساسی و نهایی برای حل معضلات شهرها به شمار می آید به طوری که از این طریق برنامه ریزی در شهرها با یک سیاست واحد صورت گرفته و از موازی کاری ها جلوگیری می شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: هدف مدیریت شهری اطمینان از این است که اجزای سیستم همسو و هماهنگ با یکدیگر فعالیت کرده و نیازهای شهر را در ابعاد مختلف تامین کنند. این امر موجب تسهیل و تشویق انواع فعالیت های اقتصادی شده و ساکنان را به برآوردن نیازهای اولیه خود در مسکن، دسترسی به تسهیلات و خدمات و فرصت های تولید درآمد قادر می سازد.
 
این مسئول تصریح کرد: به نظر می رسد در بسیاری از فضاهای شهری، شامل بخش هاى دولتى و خصوصى به جاى همکارى در حل مشکلات، به عملکرد جدا از هم گرایش دارند و هر اداره دولتى یا نظام علمى تنها به بخشی از پیکره بندى شهر نظر دارد.
 
وی تبیین کرد: در برخی پروژه‌ها متاسفانه سازمان‌های دولتی معارض هستند و همکاری مناسبی ندارند و به نوعی مانع پیشرفت پروژه‌ها می شوند، اما باید توجه داشت که همه باید برای پیشرفت و توسعه شهر همراه هم باشند.
 
سخنگوی شورای شهر افزود: اگر تمام دستگاه‌ها و اداراتی که امروز در توسعه و خدمات رسانی به شهر دخیل هستند را یکپارچه کنیم و یک مرکز واحد، مدیریت شهری را بر عهده گیرد هزینه‌ها بسیار کاهش‌ یافته و امکان برنامه‌ ریزی بلندمدت محقق می‌شود.
 
قاسمپور در پایان خاطر نشان شد: امروزه در خدمات ‌دهی داخل شهرها، ادارات مختلف و تفکرهای مختلف دخیل هستند و هر زمان به این سمت حرکت کنیم که از یک اتاق فکر واحد و یک پارلمان محلی، خدمات را برنامه‌ ریزی کنیم شهرهای ما بهتر از امروز مدیریت خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز